Gå til innhold

Hvordan velge S-Video på Philips DVDR70


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en Philips DVDR70 Opptaker som jeg vil koble en s-videokabel fra pcen til. Det er en S-Video tilkobling foran på spilleren, men det skjer ikke noe når jeg kobler til kabelen. Det er ikke noe med signalet, siden jeg får bilde på vhs spilleren, men i svarthvit (gammel vhs spiller). Er det noen som vet hvordan jeg kan få fram signalet på den opptakeren. Litt fint å få kobla til videokameraet og fått over noen filmer til dvd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når denne tråden likgodt er oppe og går. Det er ikke noen som vet hvordan jeg får sendt signalene via antennekabelen. På videospilleren var det bare å koble til kabelen og søke inn på tven. Fuinker ikke nå. Noe jeg må aktivere før jeg kan sende signalet via antennekabelen?

Lenke til kommentar
Ok.. Det er ihvertfall en sånn Ant. Out bak. Hva er det den er til da?
For å sløyfe igjennom antennesignalet til TV-en slik at den kan fungere selvstendig,

 

 

Er det noe utstyr jeg kan bruke får å få bilde via ant. kabelen? Så billig som mulig.
Clas Ohlson har RF-modulator til kr 298,-.

 

Hva skal du med det? Det blir relativt dårlig bilde. Hvis du har en TV som er så gammel/dårlig at den bare har antenneinngang ville jeg heller brukt penger på en litt bedre TV for å se DVD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...