propers404 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hei Har en Philips DVDR70 Opptaker som jeg vil koble en s-videokabel fra pcen til. Det er en S-Video tilkobling foran på spilleren, men det skjer ikke noe når jeg kobler til kabelen. Det er ikke noe med signalet, siden jeg får bilde på vhs spilleren, men i svarthvit (gammel vhs spiller). Er det noen som vet hvordan jeg kan få fram signalet på den opptakeren. Litt fint å få kobla til videokameraet og fått over noen filmer til dvd. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Sorry at jeg ikke forklarte bedre. Det er det som er problemet. Aner ikke hvordan jeg velger inngang cam1. Vet det er den inngangen til S-Video. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Niks. Det har blitt prøvd flere ganger. Blinker bare sånn "infrarød ting" og ingenting skjer. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Prøv å trykke MONITOR først for å aktivere tuneren. Mulig du må trykke 0 også før CH+/CH-. Endret 12. juli 2007 av Mr D Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Derja!! Tusen Takk.. Har prøvd lenge å få dette til å funke. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Når denne tråden likgodt er oppe og går. Det er ikke noen som vet hvordan jeg får sendt signalene via antennekabelen. På videospilleren var det bare å koble til kabelen og søke inn på tven. Fuinker ikke nå. Noe jeg må aktivere før jeg kan sende signalet via antennekabelen? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Denne maskinen og de fleste andre DVD-opptakere har ikke RF-modulator (dvs at du ikke kan få bilde fra DVD-opptakeren på antennekabelen). Du må bruke scart, s-video eller kompositt (CVBS). Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Ok.. Det er ihvertfall en sånn Ant. Out bak. Hva er det den er til da? EDIT: Er det noe utstyr jeg kan bruke får å få bilde via ant. kabelen? Så billig som mulig. Endret 12. juli 2007 av Toffer91 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ok.. Det er ihvertfall en sånn Ant. Out bak. Hva er det den er til da?For å sløyfe igjennom antennesignalet til TV-en slik at den kan fungere selvstendig, Er det noe utstyr jeg kan bruke får å få bilde via ant. kabelen? Så billig som mulig.Clas Ohlson har RF-modulator til kr 298,-. Hva skal du med det? Det blir relativt dårlig bilde. Hvis du har en TV som er så gammel/dårlig at den bare har antenneinngang ville jeg heller brukt penger på en litt bedre TV for å se DVD. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Skal bruke den på sending til flere tver. Har 1 på stua. 2 på rommet mitt, og 1 på broren min sitt rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå