AssFaster Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Når du ikke har bruk for det!? 9081100[/snapback] Grunnen for at han uheldigvis bestilte det var kanskje at han egentlig bare dreiv å så på ting han hadde lyst på, også uheldigvis bestilte det? Men når man først har fått pakken har man bistandig jævlig lite lyst til å sende den i retur. Hva vet jeg? Kanskje jeg er på bærtur... Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ta det med ro, det du må ut med er porto tur / retur, ingenting mer enn det. Når man handler over nett har man 14 dagers ubetinget angrefrist, det trenger ikke være noe galt med produktet. I tillegg så vet jo komplett nå at de får kortet helt ubrukt tilbake. 9056775[/snapback] Nja, om han benytter seg av angreretten må han kun betale porto i retur, han har krav på å få hele kjøpesummen (inkl frakt) refundert. Men nå har han jo valgt å hente det likevel... Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 jeg får bruk for det jeg har nemmelig bestillt, eller nå motatt på "sålett" pcen min i deler det er: Twin Engine Case ASUS P5N-e SLI Toughpower 750w Corsair Dominator PC6400, 800mhz, 4-4-4-12T 8800GTS, 640mb 400 gigs T166 Spinpoint SAMSUNG Intel Core 2 DUO E66 NEC DVD Floppy så nå har jeg satt sammen pcen og den er RÅ! grunnen til at jeg bestillte det kortet, var at HD 2900XT ikke skulle være på lager men siden dette gjaldt for en dag og så var det utsolgt igjen visste ikke jeg om det var utsolgt eller om det hadde kommet på sålett, så da bestillte jeg det kortet for hvis kortet hadde kommet kunne jeg bare ha kjøpt det og avbestillt der oppe på komplett, men siden ikke kortet kom så bare kjøpte jeg det. Og det ruuuler. Pluss at den er bedre 2900XT Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Det var bra at du beholdt kortet, jeg er nemlig også en fornøyd bruker av et 8800GTS-kort.(det lar seg overklokke bra også) Endret 16. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Her var det visst fleire som ikkje har lese Nettiketten vår: Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Dette kan legges til som et svar i tråden hvis det er et engangstilfelle, men hvis du har ergret deg over samme person tidligere anbefaler vi at du sender en personlig beskjed til personen der du ber han prøve å skrive tydeligere. Det finnes nemlig mennesker som har skrive- og leseproblemer og da skal man ta hensyn. Eit par innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg