James Bond Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) jeg vet ikke om noen her på hele forumet har vært borti makan klønhet enn jeg. jeg som bor i sandefjord, har bestillt en pc i deler via sålett, og skjermkortet kommer imorra og jeg ska hente alle delene. så gikk jeg på komplett.no sin side og jeg bestille (PÅ FEILTAGELSE) ett 8800GTS kort, som jeg ikke aner hvordan jeg skal få angra på! så nå er altså pakken sendt, og status er at imorra skal jeg få pin kode og hente den i henteautomat og betale med kort, og jeg har DnBnor INTRO så jeg kan kun bruke 1000 kroner dagen på kortet, så det går jo seff ikke! så jeg har sendt en mail til [email protected] og beklaga meg og håper de kan sette varen tilbake i hyllen og bare slette hele greia og glemme allt som har skjedd og jeg er veldig lei meg for dette så håper jeg får svar at det vill la seg gjøre, og at jeg ikke må innom der og det blir masse oppstyr og pappa kommer til og kverke meg og allt mulig. så lurte jeg på hva kan jeg gjøre? den er altså sendt, og jeg kan "angre" og da må jeg taste inn kontonummeret mitt og fylle ut skjema, men det gjør man hvis man har "motatt" varen og det er noe feil med den SÅ det hjalp lite! hva skal jeg gjøre? Endret 16. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4134532 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Nja viss du ikke henter pakken på 14dager vil den nok bli sendt tilbake til komplett om jeg ikke tar feil, men du må fortsatt betale for frakt. Men det er jo bare rett og rimelig, bestillt e bestillt. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Vil tro det går fint å ringe til komplett og si hva som har skjedd og få posten til å sende den tilbake. Eneste du trenger å betale er porto(tror jeg). Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 fikk du ikke angrefristskjema i e-posten når du bestilte? det har iallefall jeg fått når jeg har bestilt noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4134532 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Joda han har nok fått det, men pakken er sendt og han har ikke penger til å ta ut varen. Så blir nok som nevnt i de 2postene over "cozmos" Lenke til kommentar
mikla Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 viss du ikke er nøtt til å hente den med en gang den kommer kan du jo ta ut 1000kr hver dag til du har nok hvis den ikke kosta med en 14k da Lenke til kommentar
HansErik Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hmm, jeg har selv et DnbNor introkort og mener den 1000-kroners grensen bare gjelder kontantuttak i minibank. Når det gjelder bankterminal (som jeg regner med du bruker når du henter ut pakken) er det andre grenser som gjelder, 5000 hvert fjerde døgn hvis du er under 16 eller 15000 hvis du er over. Er ikke helt sikker på disse grensene, men vet de er betydelig høyere enn 1000 kr... Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 vell jeg får se hva de svarer. Faen og tett jeg er, tror jeg var ALTFOR trøtt, uansett, jeg kan betale for posten jeg, det er en henteautomat som ligger rett på komplett, 39 kroner ikke noe big-deal det. får bare se hva som blir svart i eposten. angrefristskjema har jeg fått ja, på PDF, og den kan jeg ikke gjøre noe med, det som stod i eposten jeg fikk det var at jeg måtte kontakte via telefon eller gå opp selv til kullerød 3219 ellerno eller ganske enkelt sende epost og fortelle hva som har skjedd. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Kan du ikke bare ringe dem? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ta det med ro, det du må ut med er porto tur / retur, ingenting mer enn det. Når man handler over nett har man 14 dagers ubetinget angrefrist, det trenger ikke være noe galt med produktet. I tillegg så vet jo komplett nå at de får kortet helt ubrukt tilbake. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Det er 14 dagers full returrett ifølge norsk lov, ved kjøpt over nett. Bare å sende tilbake det. Angående betaling over terminal: Det stemmer som HansErik sier at du har godt over 1000kr ved belasting i terminal. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Logg inn på kontoen din du og gå inn på ordren, øverst til høyre skal du ha en knap for angrerett. Benytt deg av den, ikke hent pakka og den går automasik inn på lager igjen. Hvor vanskelig er det?! Og tittelen din er misvisende, høres ut som om det er Komplett som har tabbet seg ut og ikke du.. Endret 12. juli 2007 av snot Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hvis du ikke er myndig så kan du be Komplett rydde opp gratis for deg Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hvis du ikke er myndig så kan du be Komplett rydde opp gratis for deg 9069498[/snapback] Men da er ikke det så stor sjanse for at han får fortsette å bruke dem... Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Komplett Postautomat:Har du ikke forhåndsbetalt varen, kan varen betales med vanlig bankkort ved automatens online betalingsterminal før varen utleveres. Luken til boksen hvor pakken ligger åpner seg og du kan ta ut din pakke. Sendingens bevegelser registreres også fortløpende i Postens sendingsinformasjonssystem. NB: Pakken må hentes i valgt automat senest 22 timer etter at du har motatt PIN kode. Som du ser har man kun 22 timer på seg til å få hentet pakken i automaten, så vil pakken returneres til Komplett. Du har jo allerede forklart problemet, og dette løser seg nok ganske så greit ved at du lar vær å hente pakken. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Som andre foreslår tidligere i tråden: Bare ring dem og forklar. Jeg skjønner ikke helt problemet ditt, da det lett vil la seg ordne med en rask telefon. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 DnBnor INTRO 2500kr i uttak hver 10ende dag ellers er det bare og bruke penger jeg betalte nesten 40k hos komplett med mitt DnBnor INTRO Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 alle sammen, jeg bare kjøpte kortet så var det problemet ute av verden. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Når du ikke har bruk for det!? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hvis du ikke trenger pengene, så leverer du tilbake kortet og sender meg pengene istedenfor. Kontakt meg for kontonnr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg