99tnor Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Hei.. Har tenkt å kjøpe meg en Rieju RR/RJ, er det noen som har erfaringer med disse.. Går den godt, er det god komfort osv..? Eller rett og slett vil du anbefale noen andre i prisklassen 10-15k?(brukt) Endret 11. juli 2007 av 99tnor Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg har en Rieju rr. den syns jeg er utrolig bra. den starter alltid (vell ikke nå da, nå er den skjer) og den går ganske bra uten plomberingene. jeg sitter godt siden salen går litt som en dal. veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg har en Rieju rr. den syns jeg er utrolig bra. den starter alltid (vell ikke nå da, nå er den skjer) og den går ganske bra uten plomberingene. jeg sitter godt siden salen går litt som en dal. veldig fornøyd med den. 9093234[/snapback] Hva - skjært Airsalen allerede? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg tror det. idag mårres da jeg skulle ut å kjøre startet den fint. jeg kjørte litt og stoppte for å snakke med noen. da jeg skulle få start på den igjen startet den men den trengte mye gass for å holdes gående. jeg begynnte å kjøre litt og en skrangle lyd kom og den kom fa motoren. jeg kjørte litt til og stoppet. de jeg rste den ristet hele driten og det kom en voldsom riste lyd. den gikk også litt dårligere. aner ikke hva det kan være men jeg får ivhertfall sjekke sylinderen før jeg leverer den inn,.... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Jeg har en Rieju RR selv. En 2003 modell. Jeg har hatt den en god stund nå uten noe problemer. God sittekomfort. God å sitte på. Går vistnok bedre enn konkurentene uplombert. Den har am6 motor, noe som gjør det enkelt å få tak i deler hvis noe først skulle gå galt (Mange av dagens mopeder bruker nemlig am6 motor). Jeg kan absolutt anbefale deg denne sykkelen på det høyeste. Kjempefornøyd med min sykkel. Endret 20. juli 2007 av ekwathne Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Jeg tror det. idag mårres da jeg skulle ut å kjøre startet den fint. jeg kjørte litt og stoppte for å snakke med noen. da jeg skulle få start på den igjen startet den men den trengte mye gass for å holdes gående. jeg begynnte å kjøre litt og en skrangle lyd kom og den kom fa motoren. jeg kjørte litt til og stoppet. de jeg rste den ristet hele driten og det kom en voldsom riste lyd. den gikk også litt dårligere. aner ikke hva det kan være men jeg får ivhertfall sjekke sylinderen før jeg leverer den inn,.... 9093274[/snapback] Det som er problemet med mennesker som trimmer ; de leverer inn. Skru av, sjekk sylinderen, er alt fint, som jeg antar det er, så tar du av stemplet og tar i råden, veiva. Ta den opp og ned, rett opp og ned og sjekk etter slærk. skal jeg gjette har rådelagrene dine tatt kvelden, og det høres ut som det er et par steiner som ruller rundt i motoren ? RR føles dyr å sitte på , komfortabel og den føles "fin" på en måte, alt sitter og ingenting skrangler. Utseende messig gir jeg den 1/10,men komfort , 9/10. Endret 21. juli 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 jeg leverte den ikke på verksted......en som bor i nærheten som skrur. den var noen lagrer som hadde godt. ikke sylinderen heldigvis... forresten, hvilken dreving er best med bare asso sylinderen? i 6 sprenger den nesten.... kjører med 14-52 nå Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Tja, sleng på et 15 eller 16drev da, 2 taktere skal ikke tvinges over lengre tid alikvel, så er greit med 6 gir som cruise gir. 5 er større enn 6 alikvel jeg gjetter på veivlagret som var gått ? Endret 22. juli 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Nei, det var ikke det. Lageret i Clutchen og Hjullagra i framdekket hadde røket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå