Gå til innhold

Hvilken gaming mus å velge? Logitec eller Microsoft?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jo, det er det. ms ie 3.0 er mye bedre enn logitech-muser. synd, men sant.

Jeg synes at Logitech Dual Optical Ligger mye bedre i handa enn MS 3.0. MS musa har en irriterende klump akkurat der tommelen begynner. Ellers er det grei mus, men jeg synes Dual Optical er langt bedre å bruke, selv om den kanskje er littegrann liten. Den glir nydelig over fUnc 1030'en :)

Lenke til kommentar

Det eneste som kan "måles" er vel egentlig presisjonen til musen. Passform blir jo i høyeste grad en personlig sak ettersom det er veldig få av oss som har like lange fingre, håndbredden varierer, gamle vaner etc. Mitt tips er at dersom man vil ha best mulig resultat går man inn i en butikk og prøver utstillingsmodellene. Lefdal, Elkjøp etc er ikke dyrere på slike ting enn nettbutikkene stort sett, men man bør undersøke prisene litt, noen gangen kan det være snakk om store summer.

Lenke til kommentar
Tror ikke det ene valget er så mye bedre fremfor det andre.

jo, det er det. ms ie 3.0 er mye bedre enn logitech-muser. synd, men sant.

Kan du bevise det, eller er det bare hva du selv synes?

Jeg for min del foretrekker Logitech. Har hatt en dual optical det siste året, og må si jeg er virkelig imponert.

Lenke til kommentar

Logitech gir en følelse av kvalitet når du holder de. I hvertfall MX500 og MX700. Microsoft's mus er da litt lealaus i forhold.

Ville selv ofret på en MX700 hvis jeg skulle kjøpe ny mus nå.

Hvordan de er å holde i med fasonger er jo selvfølgelig en vanesak. Man blir vant til de rareste mus-fasonger etter hvert....

Lenke til kommentar
Mit valg faller på Logitecs Mx700

Mvh,Stian

Ps.Les anbefalingene

Akkurat, den fikk jo dårlige anmeldelser. Det er ikke alltid designet som teller. Les omtalen på Gamer

Alle som har hatt den liker den!

Så hvorfor skulle ikke den fylle mitt behov?

Den har den nyeste teknologien, så den kan umulig

være dårlig.

Mvh,Stian

Ps.Ikke tro på alt du leser av tester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...