Mr. A Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Visste ikke at det var en egen Dream theater tråd. Artig å se at det er flere som liker Dream theater her. Har dessverre på tross av at jeg har hørt på dem ganske lenge ikke fått hørt alle sangene deres. Driver faktisk på og går igjenom albumene dere for å se hva jeg liker best. Til nå er Images And Words en av favorittene i sin helhet. Endret 16. november 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Visste ikke at det var en egen Dream theater tråd. Artig å se at det er flere som liker Dream theater her. Har dessverre på tross av at jeg har hørt på dem ganske lenge ikke fått hørt alle sangene deres. Driver faktisk på og går igjenom albumene dere for å se hva jeg liker best. Til nå er Images And Words en av favorittene i sin helhet. Sørg for å høyra desse to: http://www.youtube.com/watch?v=k7Vb3oRSmdQ&feature=related Kevin Moore Lenke til kommentar
ramaskrik Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 (endret) Jeg lurer på hvorfor denne tråden har ikke vært oppdatert for en så lang tid... Finnes det noen som er en DT-fan? Endret 12. januar 2016 av ramaskrik Lenke til kommentar
ramaskrik Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Det nytt albumet The Astonishing kommer 29 januar! Høre på disse: Endret 12. januar 2016 av ramaskrik Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Gleder oss til dette! "Train of Thought" er fortsatt min favoritt. Lenke til kommentar
ramaskrik Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 (endret) The Astonishing kom ut i går! Det er et concept album med en fortelling (litt som Images and Words* Scenes from a Memory). De har gjorde en hele sci-fi verden rundt albumet. * takk :utakt, det var feilen min Endret 31. januar 2016 av ramaskrik Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Siden når ble I&W regnet som et konseptalbum? Tenker du på Scenes from a Memory, kanskje? Uansett. Jeg er ikke helt "astonished" over den nye skiva, men over to timer musikk trenger vel litt tid på å krype under huden. Lenke til kommentar
ramaskrik Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 (endret) @:utakt: Ja, jeg bettyde Scenes from a Memory, jeg hørte på Pull me Under da, so jeg ble forvirret. Takk for korreksjonen. Jeg liker ofte et nytt album etter annen lytting også. Endret 31. januar 2016 av ramaskrik Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Hører på den nye plata nok en gang nå. Har hørt på den såpass mye at jeg føler jeg kjenner hele det lange albumet ganske godt nå. Liker det veldig godt, synes plata er solid og at DT virkelig er tilbake på rett spor.Terningkast 5. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå