Gå til innhold

Dream Theater, en albumguide!


Tobo-Potato

Anbefalte innlegg

Har nettopp hørt gjennom Metropolis Pt. 2: Scene From A Memory, og må innrømme at det er mektige saker. Nå har jeg nesten tvunget meg selv til å skaffe alle de neste albumene også for å få med meg avslutning/begynnelse saken. Synes ikke at vokalen er noe irriterende enda.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
jeg må si at Stemmen til Labrie skuffet meg stort på chaos in motion, han ødela nesten surrounded for meg :( må si at stemmen er utrolig mye bedre på Score, da er helt perfekt!

 

Vel, Chaos in Motion er ikke en "konsert DVD". Det er random opptak som fan-klubber osv har tatt opp. Derfor er ikke lydkvaliteten miksa bra. Kjøpte denne mest for dukumentaren som var bra :).

Lenke til kommentar

Fra Blabbermouth :

 

Drummer Mike Portnoy of the progressive metal giants DREAM THEATER has finished laying down his tracks for the band's new album, due in early 2009 via Roadrunner Records. He says, "Imagine a DREAM THEATER album with 'A Change Of Seasons', 'Octavarium', 'Learning To Live', 'Pull Me Under' and 'The Glass Prison'... all on one album... COULD YOU HANDLE IT?? Excited? I sure am!!!!"

 

Dæven steike... :new_woot:

Lenke til kommentar
Fra Blabbermouth :

 

Drummer Mike Portnoy of the progressive metal giants DREAM THEATER has finished laying down his tracks for the band's new album, due in early 2009 via Roadrunner Records. He says, "Imagine a DREAM THEATER album with 'A Change Of Seasons', 'Octavarium', 'Learning To Live', 'Pull Me Under' and 'The Glass Prison'... all on one album... COULD YOU HANDLE IT?? Excited? I sure am!!!!"

 

Dæven steike... :new_woot:

 

 

hehe bygger opp store forventlinger ja... gleder meg som en liten unge til nytt DT album, og i sommer skal de sees, tenk så konge hvis de kommer til Sverige, hove/quart, også roskilde...

Lenke til kommentar

jeg trenger hjelp av noen dream theater fans her.. jeg lurer på hva den egentlige tittelen til en sang er... ok, jeg lastet den med på limewire... der stod det at den het as i am og kom fra albumet train of thought... den er 3.35 min lang og har et super riff i seg :p... starten av låten er skikkelig rar... det starter med en lyd som er ja, ubeskrivelig og rett etter kommer det et sykt riff... noen som her som vet hva jeg prater om?

Lenke til kommentar

nei det er ikke overtue... nei det er heller ikke instrumental... vokalisten begynner å synge ca. 0.50.... høres ut som noen effekter er lagt til stemmen hans... men husk, dette er limwire så det er ikke sikkert at det er fra albumet train of thought engang :o

Lenke til kommentar

you just dont lie

you just cant stand

(så to til av disse men jeg skjønner ikke noe av dem)

 

 

 

dont need your well man orders

dont need your sweet control

dont need your compromises

i dont need you to make my mind out for me and to speak for me cause you cant even speak for yourself

 

 

Dette er starten... kan godt hende at jeg har noen feil assa

Endret av JBA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...