gard. Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Har nettopp hørt gjennom Metropolis Pt. 2: Scene From A Memory, og må innrømme at det er mektige saker. Nå har jeg nesten tvunget meg selv til å skaffe alle de neste albumene også for å få med meg avslutning/begynnelse saken. Synes ikke at vokalen er noe irriterende enda. Lenke til kommentar
Aslebrathen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 ååå! Dream theater! På randen av perfekt musikk! bare elsker octavarium og images and words! Dette er sinnsyke folk for å si det på en mild måte. Lenke til kommentar
Grimrevenger Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 jeg må si at Stemmen til Labrie skuffet meg stort på chaos in motion, han ødela nesten surrounded for meg må si at stemmen er utrolig mye bedre på Score, da er helt perfekt! Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 jeg må si at Stemmen til Labrie skuffet meg stort på chaos in motion, han ødela nesten surrounded for meg må si at stemmen er utrolig mye bedre på Score, da er helt perfekt! Vel, Chaos in Motion er ikke en "konsert DVD". Det er random opptak som fan-klubber osv har tatt opp. Derfor er ikke lydkvaliteten miksa bra. Kjøpte denne mest for dukumentaren som var bra . Lenke til kommentar
Speik Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Disappear Herre jemini for en herlig låt. James Labrie imponerer på de rolige balladene, det er her hans stemme virkelig skinner! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Disappear Herre jemini for en herlig låt. James Labrie imponerer på de rolige balladene, det er her hans stemme virkelig skinner! En av mine favorittsanger, noensinne. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Fra Blabbermouth : Drummer Mike Portnoy of the progressive metal giants DREAM THEATER has finished laying down his tracks for the band's new album, due in early 2009 via Roadrunner Records. He says, "Imagine a DREAM THEATER album with 'A Change Of Seasons', 'Octavarium', 'Learning To Live', 'Pull Me Under' and 'The Glass Prison'... all on one album... COULD YOU HANDLE IT?? Excited? I sure am!!!!" Dæven steike... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 De skal til sverige her i sommer også. Swedish Rock-festival mener jeg det var Lenke til kommentar
gard. Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Håper de kommer til Norge også. Jar jævli lyst å se dem. Lenke til kommentar
Grimrevenger Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Fra Blabbermouth : Drummer Mike Portnoy of the progressive metal giants DREAM THEATER has finished laying down his tracks for the band's new album, due in early 2009 via Roadrunner Records. He says, "Imagine a DREAM THEATER album with 'A Change Of Seasons', 'Octavarium', 'Learning To Live', 'Pull Me Under' and 'The Glass Prison'... all on one album... COULD YOU HANDLE IT?? Excited? I sure am!!!!" Dæven steike... hehe bygger opp store forventlinger ja... gleder meg som en liten unge til nytt DT album, og i sommer skal de sees, tenk så konge hvis de kommer til Sverige, hove/quart, også roskilde... Lenke til kommentar
JBA Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 jeg trenger hjelp av noen dream theater fans her.. jeg lurer på hva den egentlige tittelen til en sang er... ok, jeg lastet den med på limewire... der stod det at den het as i am og kom fra albumet train of thought... den er 3.35 min lang og har et super riff i seg ... starten av låten er skikkelig rar... det starter med en lyd som er ja, ubeskrivelig og rett etter kommer det et sykt riff... noen som her som vet hva jeg prater om? Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 As I Am er første låta på Train of Thought skiva, så da er det vel den? Lengden stemmer ikke helt, siden låta egentlig er over 7 min, men men... Låta begynner ihvertfall med et bassriff, med effekt på. Lenke til kommentar
JBA Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 nei den jeg har er egentlig en annen låt men den ble kalt for as i am på limewire... den med en sånn sinnsykt ubeskrivelig lyd .... kickass riffet kommer inn på 0.29 Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er låta instrumental? Nærmeste jeg kommer er Overture 1928, den starter med synth og fader inn trommer/gitarer før riffet begynner ca. 0:27. Lenke til kommentar
JBA Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 nei det er ikke overtue... nei det er heller ikke instrumental... vokalisten begynner å synge ca. 0.50.... høres ut som noen effekter er lagt til stemmen hans... men husk, dette er limwire så det er ikke sikkert at det er fra albumet train of thought engang :o Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hehe, er ikke sikkert det er DT engang. Finnes mange tilfeller hvor fake låter har blitt lagt ut i forkant av et album for å lure folk. Lenke til kommentar
JBA Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) mulig... men da er det jo litt verre.. skal jeg prøve å skrive teksten??? eller kan jeg på noen måte legge ut en liten del av låta her på diskusjon? Endret 5. desember 2008 av JBA Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Gjerne det. Tror jeg vil kunne kjenne igjen en tekst, om det så bare er et par linjer. Lenke til kommentar
JBA Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) you just dont lie you just cant stand (så to til av disse men jeg skjønner ikke noe av dem) dont need your well man orders dont need your sweet control dont need your compromises i dont need you to make my mind out for me and to speak for me cause you cant even speak for yourself Dette er starten... kan godt hende at jeg har noen feil assa Endret 5. desember 2008 av JBA Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er ikke DT. Et kjapt søk på Google, og svaret er Not With Me av Superior Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå