Programvare Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Så din mening er at SX og DT er like forskjellig som Britney Spears og Anaal Nathrakh? HAHA. HA - ha. Jeg gidder ikke diskutere med deg når du kommer med slike latterlige utsagn som det der. Ikke jeg heller, når det eneste du har drevet med nå er å si hvor teite og idiotiske mine utsagn, meninger og påstander er. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det er jo ikkje så mykje meir å seie enn å sei at du tek feil. No skal det seiast at med stilen til DT på Systematic Chaos ville nok Russel gjort ein betre jobb på enkelte songar (The Dark Eternal Night, Constant Motion), men eg ville ikkje hatt nokon på verken vokal eller andre instrument på dei songane. SX er i mykje større grad enn DT eit power metal-band. Sjølvsagt er det likskapar, det er jo to av dei viktigaste progmetal-banda frå 90-talet og dei har vore med å definere sjangeren saman, men SX er hardare uansett korleis du vrir og vender på det. Tidlegare likte heller ikkje eg LaBrie, men det har endra seg med åra. Eg tykkjer lite om dei to siste, og Falling into Infinity, men det er i liten grad LaBrie sin feil. Han har ei fantastisk rekkjevidde og kraft i stemma. Eg har mykje meir problem med LaBrie når han skal tøffe seg slik som han til tider gjer på Systematic Chaos, for uansett om han har distorition og effektar vert han ikkje Hetfield eller Davis som han freistar å vere. Eg skal syte mykje om Systematic Chaos, men eg må berre få ut at DT kan betre enn å stele riff frå Metallica og KoRn. TDEN og CM er lavmål og kanskje det mest patetiske eg høyrd av DT. Uansett om ein likar LaBrie eller ikkje er det viktig å vere klar over at det ikkje er ein mannemann, men ein tidlegare operasongar. Eg tykkjer han har gjort mykje bra vokalarbeid og det er ikkje til å kome bort i frå. Men å ikkje vere fan av LaBrie er også ein ærleg sak, men dyktig er han uansett. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Må si jeg liker både Russel og James. Men å si at Russel skulle blitt DTs nye vokalist blir jo helt forferdelig feil. Synes James LaBrie er helt fantastisk jeg, okei han har hatt noen dårlige perioder, men se feks Dvdn med 20th anniversery konserten, der synes jeg han tar helt av. Vakkert Dream Theater blir jeg seriøst aldri lei av, somehow Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er heilt sant at vokalisten i DT ikkje klarer lyse toner uansett Din tur! Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) F*cking epic Og folk mener at han ikke kan synge høye toner... Endret 28. januar 2008 av NiceViolence Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Skal være enig i at fyren har en litt spesiell stemme, men å påstå at han ikke kan synge er helt på jordet. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 No blir eg upopuler, men eg hevder fortsatt det samme. smaken er som baken. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Sjølv om du hevdar det, treng det ikkje vere sanninga. Å kalle LaBrie for ein dårleg vokalist er usant og kva du meiner endrar ikkje det faktum. Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 vokalisten suger (punktum) Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 vokalisten suger (punktum) Og vær så snill si hvorfor? Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Han "mister grepet" på dei høgaste tonene. i alle fall for meg, synes eg det hørest forferdeligt ut. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg kjenner jeg blir provosert av dere småtassene som ikke klarer skille mellom "han er ræva" og "jeg liker ikke". Men. Livet er for kort til å hisse seg opp over sånt småtteri... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 okei, skal ikkje lage bråk, seier eg bare min meining, og holder på det. eg aksepterer at andre har andre meininger. Eg veit ikkje om småtassene du prater om, inkluderer meg? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er så bak mål å påstå at han ikke *kan* synge. http://www.youtube.com/watch?v=yYgTGKgoW50 Det der klarer du ikke som amatør. Ikke snakk om. Jeg kan glatt innrømme at jeg syns hu idol-dommeren fra Surferosa låter som en forskremt katte. Det betyr ikke at hu ikke kan synge. Smak og behag. Så ja, vi er enige om at folk må få mene det de vil, jeg bare syns du ordlegger deg på en håpløs måte. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Problemet ditt er at du presenterer ikkje ei meining, men du freistar å motstri fakta utan argument. Det heldt ikkje. Å ikkje like stilen til LaBrie er ei ærleg sak, men han er likevel dyktig. Som JLa har eg også betre ting å ta meg til enn å rette på småtassar og dette vert det siste eg har å seie om denne saka. Forstår du det ikkje no er det nok ikkje håp før du modnar litt og klarar å tenkje klårt på eiga hand og reflektere i ei viss grad over det andre seier til deg. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 argumentet er: at eg skjølv ikkje synes at han takler lyse toner, men det blir min sak og smak. meir hadde eg ikkje tenkt å krangle på. adios Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Se der, ja! Jeg kan tilogmed være litt enig med deg, etter halvgått konsert kan det bli litt hyl og vræl for å nå de øverste tonene. 80% av tida er det derimot skambra det han presterer. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Skjønner ikke hvorfor folk har noe imot at LaBrie prøver å "tøffe" seg på The Dark Eternal Night. Hvis det var noen som hadde sett Chaos in Progress videoen så hadde de skjønt at det var ihvertfall ikke opp til LaBrie, men han var enig siden stemmen hans ikke høres ut som et eller annet monsterlignende skapning, derfor distortion og reverb... Og LaBrie holder jo fortsatt koken, bare hør på In The Presence of Enemies pt. 2 "Heretic" delen... ta åsså ring meg om du kan synge like bra som det. Edit: sto lyst istedenfor bra gitt :s PEACE! Endret 18. februar 2008 av Morten Porten Lenke til kommentar
Seian Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Selv etter sju måneder har du ennå ikke klart å fylle ut et kort sammendrag av alle platene engang? Hva er dette for en albumguide egentlig? Labert. Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Selv etter sju måneder har du ennå ikke klart å fylle ut et kort sammendrag av alle platene engang? Hva er dette for en albumguide egentlig? Labert. Støttes, et såpass genialt band som Dream Theater fortjener ikke en halvferdig guide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå