Ben-ja-min Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg liker ikke Dream Theater lenger, har noen små perioder hvor jeg kanskje kan like de litt. Men alt skal være så teknisk og finfint at det faktisk ikke hører bra ut. + den homovokalen til James når han skal synge høyt er bare helt for jævlig. Er ikke helt enig med deg der. Men folk har jo ikke lik musikksmak.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Dream Theater er virkelig periodemusikk for meg. Kanskje en uke hvor jeg digger dem litt, men blir jævlig fort lei av vokalen. Derfor jeg nesten aldri hører et helt DT-album. Det blir en sang eller to, og så noe annet. Takler ikke nissevokalen as. Jævlig synd egentlig, fordi jeg elsker Rudess sitt spill og ellers de andre og. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Dumming Man blir aldri lei DT. Ja, okei - jeg har mine "grr, nok DT"-stunder, men vender alltid tilbake Lenke til kommentar
xersess Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 liker ikkje DT. folka er kjempe dyktige, absolutt! men musikken blir på ein måte ganske uinteressante for meg, og vokalisten kan ikkje synge (im not kiding) og passer ikkje inn. jo dei har eit par okeye låter, men det overbeviser ikkje meg. sånn e det bare Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Dream Theater med Russel Allen hadde vært knallbra. Da hadde jeg nok hørt på DT daglig. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 DT har spilt live sammen med Russell, finnes et par klipp på YouTube Men LaBrie er og forblir en EKSTREMT stor del av DT, og jeg håper han blir der for alltid. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hadde det vært opp til meg hadde jeg sparka LaBrie på huet og rævva rett ut fra bandet. Når han prøver seg på de lyseste tonene er det mer interessant og høre på kattejamring. Russell er en mye bedre vokalist. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Når skal du slutte med de teite påstandende dine? Musikk er subjektivt for faen. Rusell er ikke "bedre", han er en HELT ANNEN vokalist. Endret 26. januar 2008 av loathsome Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Musikken til SX og DT er det ikke så stor forskjell på. Faktisk VELDIG likt uansett hvordan akkurat du vil at det skal være. Band bør jo velge en vokalist som står i stil til musikken. Hvis DT hadde hatt SX' vokalist, Russell hadde DT vært daglig spilt i høyttalerne. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det er heilt sant at vokalisten i DT ikkje klarer lyse toner uansett Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det er heilt sant at vokalisten i DT ikkje klarer lyse toner uansett Der har du poenget mitt. Lenke til kommentar
Ben-ja-min Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 NEINEINEI!! DT og SX er ikke likt syns nå jeg da... Og jeg fatter ikke hvorfor folk kritiserer Labrie... Okei da, det kan låte litt surt live av og til.. Desutten har Labrie og Russell veldig forskjellig stemme.. DT med Russells stemme blir helt feil for meg Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 NEINEINEI!! DT og SX er ikke likt syns nå jeg da... Og jeg fatter ikke hvorfor folk kritiserer Labrie... Okei da, det kan låte litt surt live av og til.. Desutten har Labrie og Russell veldig forskjellig stemme.. DT med Russells stemme blir helt feil for meg Russells stemme passer ikke inn i musikken til Dream Theater. Labrie har sine stunder han også, han syngte bra i spektrum i høst for eksempel. Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Russell som vokalist i DT ser jeg ikke helt for meg, men han er en fantastisk vokalist, det skal han ha. Men som loathsome og flere sier er Labrie en stor del av DT, hvis han hadde forlatt bandet hadde det liksom ikke vært Dream Theater lengre. EDIT: og det er vel snart på tide at du fullfører denne guiden tobo. Jeg tror det finnes mange her på forumet som kunne ha fullført den for deg. Endret 27. januar 2008 av NiceViolence Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Og fyr på Zen Riffer til Jordan Makan til fett instrument, altså. Musikken til SX og DT er det ikke så stor forskjell på. Faktisk VELDIG likt uansett hvordan akkurat du vil at det skal være. Kverulerer du bare for å kverulere/irritere nå, eller har du over hodet ingen logisk sans for musikk? Endret 27. januar 2008 av loathsome Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Så din mening er at SX og DT er like forskjellig som Britney Spears og Anaal Nathrakh? Endret 27. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Har du i det hele tatt hørt de to nyeste albumene til DT og SX, Vintermåne? De er ikke så veldig like som du skal ha det til. Endret 27. januar 2008 av NiceViolence Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det eneste SX og DT har som likhet er at de begge er i samme sjanger, men der slutter likhetene. Om man ikke hører forskjell på dem så er en tur til legen for å få sjekket hørselen å anbefale Lenke til kommentar
Ben-ja-min Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det eneste SX og DT har som likhet er at de begge er i samme sjanger, men der slutter likhetene. Om man ikke hører forskjell på dem så er en tur til legen for å få sjekket hørselen å anbefale Enig Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Så din mening er at SX og DT er like forskjellig som Britney Spears og Anaal Nathrakh? HAHA. HA - ha. Jeg gidder ikke diskutere med deg når du kommer med slike latterlige utsagn som det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå