loathsome Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Nope, fra "Chaos in Progress" (The Making of Systematic Chaos) Du må høre når han sier det, er enda morsommere da. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hm, temmelig sikker at han sa det samme på Score altså... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kan jo alltid være jeg som roter Men jeg mener det var fra Systematicen .. Anyway, hvor kommer min nye avatar fra? Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kan jo alltid være jeg som roter Men jeg mener det var fra Systematicen .. Anyway, hvor kommer min nye avatar fra? Fra Awake et av mine favorittalbum, klarer ikke å bestemme meg for hvilket som er best Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ja, det er umulig å velge et favorittalbum. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Hehe, må si meg enig der... Images and Words, Octavarium og Systematic Chaos eier like hardt. Sangene jeg hører mest på for øyeblikket: 1. Take The Time 2. Another Day 3. The Dark Eternal Night 4. Surrounded Fy faen for noen låter edit: leifur Endret 20. oktober 2007 av hakhag Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har virkelig fått sansen for Caught In A Web i det siste, jeg (og litt Kamelot, men det tar vi ikke her ) Lenke til kommentar
Teig Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Begynt å høre mye på Endless Sacrifice i det siste. Fantastisk variasjon i den sangen, rolig i starten og de heavy partiene er herlige. Har også hørt litt på Kamelot, og noen av sangene er geniale, men ikke alt er min stil... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Til dere Facebook-brukere: Jeg har laget en liten Dream Theater-radio Spiller hele, lange, høykvalitets DT-låter » http://apps.facebook.com/dreamtheater Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Nå får du se å skrive denne guiden ellers så får jeg med meg loathsome og gjør det selv! Jeg vil ha en sånn! edit: Gåsehud til tusen! Endret 25. november 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Teig Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Haha, "it gives you some fucking balls!!" Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Nå får du se å skrive denne guiden ellers så får jeg med meg loathsome og gjør det selv! Jeg vil ha en sånn! edit: Gåsehud til tusen! Ligger mye mer av det der på http://jroc.us - Har chattet en god del med Rudess i det siste, han har sendt meg noen geniale midi-filer for å lære hans "egenkomponerte" blues-skalaer og annet snacks. Han har også postet litt på facebooken min, alltid like gøy Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Nå får du se å skrive denne guiden ellers så får jeg med meg loathsome og gjør det selv! Jeg vil ha en sånn! edit: Gåsehud til tusen! Ligger mye mer av det der på http://jroc.us - Har chattet en god del med Rudess i det siste, han har sendt meg noen geniale midi-filer for å lære hans "egenkomponerte" blues-skalaer og annet snacks. Han har også postet litt på facebooken min, alltid like gøy Skal registrere meg der, men må fylle inn Coupon. Hva er det? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Du må ikke fylle inn en kupong-kode om du ikke har det Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Når jeg trykker på apply uten å skrive noe i apply så står det bare "wrong coupon2 Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Men så ikke apply noen kode, da. Du skal trykke på "check out". Lenke til kommentar
Teig Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hmmm, leste at en Rich Wilson skal skrive/har skrevet en biografi om Dream Theater. Noen vet om den har kommet ut og om det er mulig å kjøpe den noe sted? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Bok: http://www.dreamtheaterbook.com/ Lenke til kommentar
Teig Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Bok: http://www.dreamtheaterbook.com/ Aha, takk skal du ha Men pokker for en stygg side da Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg liker ikke Dream Theater lenger, har noen små perioder hvor jeg kanskje kan like de litt. Men alt skal være så teknisk og finfint at det faktisk ikke hører bra ut. + den homovokalen til James når han skal synge høyt er bare helt for jævlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå