marius90 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Det spillet de viser fram nå ser morsomt ut. Men det er seff et Ps3 eksklusivt spill hehe. Var det Little big world det het? Endret 13. juli 2007 av marius90 Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 LittleBigPlanet. jeg vurderer faktisk et ps3-kjøp bare pga det spillet. men først skal alle go'spella til 360 i hus Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 ho ho, UFC spelet blir rått! Blir grisebra og kicke assen til folk med Chuck "The Iceman" Liddell! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Vet noen om det er live imorgen natt også (natt til lørdag)?.. Fikk ikke med så mye inatt kanskje jeg får med mer imorra. Og når begynner det? Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Det er imorgen også, da skal de ta for seg mye fps spill, f.eks Crysis, hl2 ep2 osv husker ikke tidene akurat nå, men det er ikke verre enn å gå inn på Gamespot og trykke seg inn på Gamespot e3 eller hva det het, så står allle tidene der. Btw: jeg har sett alt som har vert ikveld, det har vart i 10 timer Begynner egentlig å bli litt lei, men det har vært mye spennede og mange spill har overbevist meg til at jeg burde kjøpe de, selvom jeg egentlig ikke hadde tenkt å kjøpe de. Endret 13. juli 2007 av marius90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå