Gå til innhold

Her kan du se hva som sendes fra E3 i kveld!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cool, cool, nice... :p

 

Hsuker jeg spilte et dynasty warriors spill på Ps2 engang, det var faktisk litt tøft, men det er såpass lenge siden så det er ikke sikkert jeg hadde sagt det samme nå, men tror uansett neppe jeg kjøper det spillet de viser fram nå.

 

Men det ser bedre ut enn det forrige de viste fram.

Endret av marius90
Lenke til kommentar

Enig, selv om det ikke virker som de mest interessante firmaene etter min smak. Han ene klarer jeg ikke slutte å fundere om, og han andre virker egentlig ganske uforbredt eller uinteressert.

 

Neste timen blir det bedre da!!

 

Boksespillet så morsomt ut, men jeg har alt for dårlig kondis for slike spill :whistle:

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Kult at han har sett Halo 3 campaign da, og at han mener grafikken er kraftig oppjustert fra betaen..

Han skryter av skygge og lyssettingen som veldig klar og mye farger.

Er visst mye mer action selv om de bare så 1 brett..

 

Gutta fra Bungie var imponert av hva gutta bak Killzone hadde fått til :p

 

Crysis: Gutta kommer tilbake med store øyne etter å prøvd spillet..

Mer info i morgen...

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Det er jo meget gode nyheter. Selvom jeg aldrig har tvilt på at verker Halo eller killzone ville ha god grafikk.

 

Av en eller annen grunn så har jeg fått voldsomt lyst til å kjøpe meg en wii etter at jeg har sett på videoer og sånt idag. Må ha en bare må ha en. :p

Endret av marius90
Lenke til kommentar

Og der falt jeg ut av Bmx spillet når det var så påvirket av reklame og sponsing. Var jo en eneste stor reklame for monster energy. Så ikke veldig bra ut uansett så ikke all verden..

 

Har hatt Wii siden launch, men har til gode å spille annet enn Zelda og Wii Sports på den, og RE4 er et must have..

Angrer ikke da, enda..

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Assasin's creed skal jeg ha med en gang det kommer ut, det ser helt utrolig bra ut.

 

Btw: virker som det er veldig få folk fra forumet som ser dette, hadde trodd over halve forumet skulle sitte å se dette, det er jo meget interessant for oss som er interisert i spill.

Endret av marius90
Lenke til kommentar

Så lenge jeg får sett er jeg happy, så for folk gjøre som de vil.

Kan jo være de ser, men ikke orker prate med oss :p

 

Assassins Creed virker som årets høydare for meg, men at hovedstoryen var 16 timer synes jeg var litt kort. Nå skulle det være ca 40 om man tok alt ved siden av, men synes enda det er lovlig korte spill i den sjangeren..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...