mandela Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 har installert mandrake 9 to ganger nå og det samme har skjedd to ganger, ved oppstart stopper det helt på to steder 1. firewire controller og 2. husker jeg ikke i farta har rebootet utallige ganger og så stopper det opp samme sted hver gang til slutt får jeg meldingen om at den ikke ble riktig unmounted er passe forbanna, har hatt mandrake 8.2 på samme maskina uten slike problemer. hva er galt? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 nei... si det... når du ikke helt husker hva som er feilmeldingen du får så er det litt vanskelig for oss andre å forsøke å huske det for deg... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 ingen feilmeldinger, den vil bare ikke loade inn, den står konstant på firewirecontroller ved oppstart (det står -ok- ved den også) og den blå streken under står stille. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 har ingen opplevd dette? jeg får kanskje prøve å installere en annen distro og se hva som skjer da Lenke til kommentar
Statement Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Du kan jo trykke i, for interaktiv startup i det maskinen skal boote opp. Så når du kommer til fierwire saken kan du bare la være å starte den opp. Deretter kan du prøve å finne ut hva som forårsaker problemet å rette det opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå