Peprepupp Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hei Mobilen min ble skadet, og siden jeg var lur nok til å kjøpe garanti (eller ikke lur), sendte jeg inn mobilen på denne. Det er nå ca 1 mnd siden, og jeg har fått beskjed fra Happy-care om at jeg får ny mobil og at de skal sende denne i posten. Nå har det gått to uker, og jeg har ikke sett noen mobil. Er det noen som vet hvor lang tid folka pleier å bruke på å sende mobilen? Å sende ting med posten i Norge tar stort sett 3 - 4 dager, så her må det da være Happy-care som bruker tid? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 de bruker mellom 7-10 dager på å bestille den og sende den ut Lenke til kommentar
glosi Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Mobilen din blir sendt fra Elkjøps hovedlager i Sverige. Så det blir postgangen fra Sverige. Ca 4 dager tipper jeg. Men om mobilen ikke er på lager hos Elkjøp kan det jo ta lengre tid. Jeg ville ringt opp igjen til Moderna (Forsikringsselskapet) og hørt om de vet noe mer om status på telefonen din jeg. 2 uker er lengre tid enn det pleier å ta. Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Okei, takk for svar Uansett fikk jeg melding fra Elkjøp om at mobben min var på vei, og at jeg ville få den innen en uke. Neste gang skal jeg ikke kollidere så jævlig i gokart når mobben er ny.. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Okei, takk for svar Uansett fikk jeg melding fra Elkjøp om at mobben min var på vei, og at jeg ville få den innen en uke. Neste gang skal jeg ikke kollidere så jævlig i gokart når mobben er ny.. 9062742[/snapback] Bare husk å tegne en ny forsikring på mobilen, da forsikringen følger telefonen og du nå får en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå