Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Finnes det TrackID eller lignende programmer for Sony Ericsson W810i? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Nei, beklager. Denne mobilen har ikke TrackID™! enig, funksjonen virker utrolig kul! Skal visstnok virke i 3/4 tilfeller (kommer litt ann på lydkvalitet, bakstøy og hvor i sangen du tar opp) Har selv prøvd, og den har klart det ca 50%. Litt ksuffende, kanskje. Men fortsatt utrolig gøy de gangene det funker. Og de jobber jo stadig med å forbedre funksjonen! Men om du skal ha en mobil med TrackID™ så har søstra mi en mobil som virker veldig grei! Sony Ericsson W610i! Kjekk liten Walkmanmobil men mange funksjoner. Til og med program til å stemme gitar og piano med. Eller, den gir hvertfall fra seg skalaer og sånt. OGså har den et lite program som lager rytmelyd. Greit å ha om du spiller et intrument uten bakgrunnsmusikk:s Veldig gøy for meg å få ettersom jeg i mange år har hørt søstre mi spille piano helt ute av rytme. Hun blir selvsagt fornærmet når jeg påpeker det, men når en mobil retter på henne må hun la det gå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hehe, jeg var redd for at ikke fantes noe lignende til den telefonen ja. Jeg har vurdert å kjøpe W880i, men da må jeg ut med 1400.- og jeg er litt blakk for tiden, men vi får se hva som skjer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå