stigfjel Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Ja, velger lett Latitude fremfor Inspiron. Selv venter jeg på en Latitude D630. Og har hatt en Latitude D600 i over 3 år, og ville ikke hatt en Inspiron om jeg så hadde fått den kastet etter meg. Lenke til kommentar
ba1der Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 En annen fordel med å velge "bedriftsmodeller" er at supporten til de modellene generellt er mer seriøs, mer kompetent, vennligere og mer medgjørlig enn "sluttbruker" supporten. Dette gjelder iallefall HP og Dell. Lenke til kommentar
Grizzly78 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hvordan er dette studenttilbudet fra NTNU? Bra? Er vel en Latitude D630 dette? Nå har jeg nå nettopp kjøpt meg en laptop (FS Amilo Pro V3405) så er nok ikke så aktuellt for meg. Får heller hive meg på et nytt studenttilbud om noen år. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Det er en Latitude D630, ja. Tilbudet er veldig bra, faktisk noe av det bedre jeg har sett fra den kanten. Er litt imponert, må innrømme det. Nå har jeg allerede bestilt min laptop via jobben, også det er en Latitude D630. Rabattene vi fikk er faktisk ikke langt unna det NTNU får av rabatter fra Dell, og bedriften jeg jobber i har bare 20 ansatte. @ba1der: det er helt riktig, teknisk support på Latitude holder høy kvalitet og bærer heller preg av 2. linje support enn 1. linje som er standard på forbrukermarkedet. Endret 17. juli 2007 av stigfjel Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Vet jeg bumper, men måtte gjøre det. I dag mottok vi Latitude D630. Sitter på den nå, og den ser bra ut. Tastaturet er om mulig enda mer behagelig enn forrige modell jeg har hatt (D600), og maskinen er virkelig rask. Eneste er at jeg nå må venne meg til den nye. Når man har en laptop i over 3 år blir man vant til hvordan den fungerer, og når man får miljøskifte må man tilpasse seg. Det er små forskjeller, sånn vil det alltid være med nyere modeller. Men dette går nok kjempefint. Den virker solid og godt skrudd sammen, og selv om det sitter en 7200 rpm SATA-disk i den, er støynivået absolutt godkjent. Prosessoren er en Core2 Duo T7300 2.0 GHz 4 MB cache. Skjermen er lyssterk som bare det. Harryfaktoren er totalt fraværende, den er helt nøytral med bare de mest nødvendige knappene. Sånn skal det være. Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hvordan vil d630 fungere med filmvising/spilling? Prøvd å finne litt ut av dette da dette egentlig er en "bedriftsmodell" hvor systemet er mer bygd opp for å kjøre programmer og applikasjoner.. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Filmvisning vil ikke bli noe problem, i hvert fall ikke når grafikkløsningen er fra nVIDIA. Den kan takle spill i lavere oppløsninger, men det er ikke en gaming-maskin, bare så det er sagt. Den er skrudd godt sammen, det er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
saliva Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ringte nettopp til Dell, og personen jeg snakket med sa at skulle jeg kjøpe Vostro måtte dette gå gjennom bedriften jeg jobber i.... Stemmer ikke helt overens med det inntrykket jeg har fått på dette forumet. Noen gode råd? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Ring igjen og sats på at du blir satt over til en annen selger. Edit: Kanskje du snakket med en sommervikar eller noe lignende. Det er ikke alle som har like god peiling hos Dell. Endret 10. august 2007 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ringte nettopp til Dell, og personen jeg snakket med sa at skulle jeg kjøpe Vostro måtte dette gå gjennom bedriften jeg jobber i.... 9249607[/snapback] Det er bare tull. Selvfølgelig kan man bestille en bedrifsmodell som privatperson. Hvis jeg f.eks. vil bestille en PowerEdge server privat, får jeg det også. Og jeg har fått kjøpt en Latitude (også en bedriftsmodell) som privatperson. Lenke til kommentar
saliva Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Da prøver jeg igjen og håper det går bedre denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå