Gå til innhold

Dell - bedriftsmodeller til privatkunder?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en Latitude D630, ja. Tilbudet er veldig bra, faktisk noe av det bedre jeg har sett fra den kanten. Er litt imponert, må innrømme det. Nå har jeg allerede bestilt min laptop via jobben, også det er en Latitude D630. Rabattene vi fikk er faktisk ikke langt unna det NTNU får av rabatter fra Dell, og bedriften jeg jobber i har bare 20 ansatte.

 

@ba1der: det er helt riktig, teknisk support på Latitude holder høy kvalitet og bærer heller preg av 2. linje support enn 1. linje som er standard på forbrukermarkedet.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vet jeg bumper, men måtte gjøre det. I dag mottok vi Latitude D630. Sitter på den nå, og den ser bra ut. Tastaturet er om mulig enda mer behagelig enn forrige modell jeg har hatt (D600), og maskinen er virkelig rask. Eneste er at jeg nå må venne meg til den nye. Når man har en laptop i over 3 år blir man vant til hvordan den fungerer, og når man får miljøskifte må man tilpasse seg. Det er små forskjeller, sånn vil det alltid være med nyere modeller. Men dette går nok kjempefint. Den virker solid og godt skrudd sammen, og selv om det sitter en 7200 rpm SATA-disk i den, er støynivået absolutt godkjent. Prosessoren er en Core2 Duo T7300 2.0 GHz 4 MB cache. Skjermen er lyssterk som bare det. Harryfaktoren er totalt fraværende, den er helt nøytral med bare de mest nødvendige knappene. Sånn skal det være.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ringte nettopp til Dell, og personen jeg snakket med sa at skulle jeg kjøpe Vostro måtte dette gå gjennom bedriften jeg jobber i....

9249607[/snapback]

Det er bare tull. Selvfølgelig kan man bestille en bedrifsmodell som privatperson. Hvis jeg f.eks. vil bestille en PowerEdge server privat, får jeg det også. Og jeg har fått kjøpt en Latitude (også en bedriftsmodell) som privatperson.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...