aklla Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 jeg har de siste dagene hatt nærmest konstante rykninger i høyre tommel. Det kommer ca 1 hvert 3 sec, men dette er veldig tilfeldig. Dette kommer uansett hva jeg gjør, og hvordan jeg har hånden... noen forlag til hvordan jeg kan bli kvitt dette? det er små rykninger, men veldig plagsomt... Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Korleis bli kvitt da: Kappa av fingeren. Meira human måte: Reisa til lege og forklara saken. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Prøvd å strekke den ut? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Prøvd å strekke den ut? 9055045[/snapback] jepp, gjort det en del i det siste for å bli kvitt det, men det hjelper ikke Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Leamus? Om det føles som om det hele "starter" et sted, så prøv å trykk ned/masser litt der. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Leamus ja. Jeg kjenner en som har det like under venstre leppe, han har hatt det i alle år, man ser at den hopper som om det ligger en bie inni kjeften og flyr rundt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå