Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor forandrer folk seg når de får kjæreste?

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Folk forandrer seg når de får kjæreste fordi det er plutselig en person til å ta hensyn til... Avgjørelser tas i felleskap.. Omtrent alle mine venner omtaler meg som tøffel, social outcast osv.. Nettopp fordi jeg ikke har tilbrakt like mye tid med dem etter jeg fikk meg kjæreste.. Men faen da, hvorfor kan de ikke bare være glade på mine vegne!? Jeg har det bra, ellers hadde jeg vel ikke vært i sammen med pusen min :)

Unnskyld meg, men er bare så drittlei folk som klager over at vennene deres plutselig ikke er der like mye fordi de har fått seg kjæreste.. Det ligger jo i kortene! Fuckers..

PlZ StoP Teh WhiningzZ!!

9099360[/snapback]

HAHAHA...Jeg skulle akkurat til å skrive det samme, om deg! Men nå trenger jeg jo ikke det.

Seff kaller jeg deg tøffel innimellom, men det blir med innimellom. Akkurat som du kaller meg social outcast innimellom hehe :p

Har vi blitt dårligere venner av at du har dame som du bor med? Nei.

Ser vi hverandre mindre? Definitivt

Care factor? 0 :p

Bare Christina blir 18 nå så blir det pro. Kan man dra ut å drekka også, er litt lei fjortissjentene her. Men alt er bedre enn å være edru på en fredag/lørdag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det irriterer meg spesielt å bli dumpet fordi kjæresten har gitt beskjed om at hun ikke liker at partneren har jentevenner. Derfor må han slutte å ha kontakt med dem. Og det til tross for at vi har vært venner lenge og at det aldri har vært noe mellom oss..OG jeg har kjæreste!! Har fått denne beskjeden fra 2 av mine guttevenner nå.

9054865[/snapback]

Kan bare snakke for meg selv, men hadde kjæresten gitt meg beskjed om å dumpe mine venner/venninner, var det kjæresten som hadde blitt dumpet, og det på flekken! :)

Ikke nødvendigvis fordi jeg er/ville vært mer glad i venner/venninner enn i kjæresten, men en person som kommer med slike ultimatum, og dermed viser seg som sykelig sjalu, er ikke en person jeg er interessert i å være sammen med.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bra at det ikke bare er jeg som syns at det er sykelig å ikke la kjæresten treffe vennene sine.. blir irritert av å se at enkelte syns at det bare er whining fra vennenes side. Herlighet! alle skjønner jo at folk prioriterer kjæresten..spesielt tidlig i forholdet..men det går en grense. Å få seg kjæreste kan ikke bli det samme som å gå inn i isolasjon.. :ermm:

Lenke til kommentar

Har opplevd det samme selv - at venner bare forsvinner fordi de har fått seg kjæreste...

Selv er jeg helt avhengig av å ha litt avstand til kjæresten, i den forstand at vi kan gjøre våre egne saker, sammen med venner.

Har ikke klart å hatt en gutt hengende over meg over alt, uansett hvor avhengig man er av hverandre i begynnelsen av et forhold... man må da kunne klare en dag eller to bort fra hverandre (og det gjør også at når man først er med hverandre er det utrolig intensivt :wee: !!)

Ingenting skal forhindre kjæresten min (nå har jeg ikke kjæreste for øyeblikket, men har jo hatt) i å være med venner - både jenter og gutter...

Jeg blir ikke sammen med en som jeg ikke kan stole på når han er med venner... :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...