Gå til innhold

The Experience: Counter Strike Source compo

Anbefalte innlegg

Da sitter jeg å lurer på, hvis vi er 6 i clanen. Kan jeg melde på 5 stykker eller 6?

Altså at en person er ikke med på den ene matchen, men spiller på den andre. Siden er en som ikke vet om han kan være med eller ikke. Så derfor lurer jeg om man kan ha 6 stk som kan spille for clanen vår. dette er CSS.

Vet dere hvilken dager det blir css compo? :hmm:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Lurer også på når css compoen er.

Jeg skal selv ta langturen fra Bodø og ettersom vi har annerledes høstferie ( -.- ), så jeg kan altså ikke være der før fredags ettermiddag. (<- Det er mulig, ja?)

Jeg skulle gjerne spilt alle matchene når jeg først reiser så langt ^_^

Endret av shiftey
Lenke til kommentar

Sa aldri at jeg ikke var imot å møte IC, det jeg skulle frem til var om det var en cup for alle :) Ville vært dritbra å møte IC, selv om vi nok sikkert hadde tapt, men det er ikke poenget. Du kan si at du har spillt mot IC :) Og tenk hvis du gjør noe bra, hvor gøy er ikke det :D

Lenke til kommentar

Tipper de kjører seedings med double elimination.(Må tape to kamper for å ryke helt ut)

Hvis det blir noe single elimination så blir dette før de seeda lagene blir introdusert til turneringen. ;)

Så uansett om dere møter IC i andre kampen(om de kjører en runde single elim. først), så skal ikke det være et problem ettersom dere da fortsetter i lower bracket.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på når cs:s compoen starter evt. når det blir annonsert?

Og jeg lurer også på når det blir mulighet for å registrere seg i compoen?

9484137[/snapback]

Phobia er da allerede meldt på ? :S sto jo det på cg.no :p

draz3nt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...