Gå til innhold

Dine beste bilder: Konstruksjoner/bygninger


Anbefalte innlegg

PMnormal, hvordan har du fått til det bildet?

Er det gjort på photoshop eller?

 

Helt genialt!

9059653[/snapback]

Litt lang lukkertid på frihånd (som mange sikkert har merket at jeg er glad i), og en nensomt plassert lyskaster bak det treet. Det er med andre ord skapt i kameraet. Litt flikking i PS, selvfølgelig, men ikke noe alvorlig. Jeg skaper fremdeles mye i kamera.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PMnormal, hvordan har du fått til det bildet?

Er det gjort på photoshop eller?

 

Helt genialt!

9059653[/snapback]

Litt lang lukkertid på frihånd (som mange sikkert har merket at jeg er glad i), og en nensomt plassert lyskaster bak det treet. Det er med andre ord skapt i kameraet. Litt flikking i PS, selvfølgelig, men ikke noe alvorlig. Jeg skaper fremdeles mye i kamera.

9059697[/snapback]

Fy skam, der løy jeg stygt. Etter å ha tenkt meg om så er jeg kommet frem til at dette egentlig er litt mer behandlet enn jeg i utgangspunktet kunne huske. Etter å ha kikket litt på filen så husket jeg plutselig at bildet er blitt behandlet i PS-plug'en Virtual Photographer. Der brukte jeg et filmpreset, samt softet det litt. Ellers er det kun beskjært, men det er jo åpenbart.

Lenke til kommentar
PMnormal, hvordan har du fått til det bildet?

Er det gjort på photoshop eller?

 

Helt genialt!

9059653[/snapback]

Litt lang lukkertid på frihånd (som mange sikkert har merket at jeg er glad i), og en nensomt plassert lyskaster bak det treet. Det er med andre ord skapt i kameraet. Litt flikking i PS, selvfølgelig, men ikke noe alvorlig. Jeg skaper fremdeles mye i kamera.

9059697[/snapback]

Fy skam, der løy jeg stygt. Etter å ha tenkt meg om så er jeg kommet frem til at dette egentlig er litt mer behandlet enn jeg i utgangspunktet kunne huske. Etter å ha kikket litt på filen så husket jeg plutselig at bildet er blitt behandlet i PS-plug'en Virtual Photographer. Der brukte jeg et filmpreset, samt softet det litt. Ellers er det kun beskjært, men det er jo åpenbart.

9062592[/snapback]

 

Hehe, uansett hvordan du har fått fram dette bildet så er det jo ren kunst.

Kraftig imponert :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...