EggMan88 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Har nettopp innstalert Windows Vista på en av pc'en hjemme og lagt til noen Nettverksstasjoner. Disse stasjonene er lokalisert på en NAS server vi har stående. I starten velger jeg --> Koble til nettverksstasjon --> Finner riktig stasjon --> Taster inn passord og brukernavn ---> OK. Deretter funker det greit og det legges til en ny nettverksstasjon, men når jeg rebooter pc'en så klarer ikke nettverksstasjonen og koble seg på igjen fordi den har glemt passordet og brukernavnet selv om jeg huket av for "Husk passord og brukernavn". Dette er utrolig iriterende fordi jeg henter musikk fra denne NAS serveren og jeg må da taste inn passordet og brukernavnet hver gang jeg logger meg på pc'en. Noen svar på hva jeg kan gjøre. Mvh: Eggy Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Når du trykker på koble til nettverksstasjon og finner riktig stasjon kan du huke av "koble til på nytt ved pålogging" Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Når du trykker på koble til nettverksstasjon og finner riktig stasjon kan du huke av "koble til på nytt ved pålogging" 9057018[/snapback] Har gjort det, men den klarer allikevell og "miste" passord/brukernavn under rebooten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå