Amon Amarth Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Det hele startet når accounten min ble hacket, noe som iåforseg er halveis min feil, men det er ikke problemet, jeg sendte inn cdkey og sånn for å få tilbake accounten min, så det burde vært ordnet... Så jeg venter spent på å få noe svar fra dem, det går først 1 uke, så en uke til, så får jeg svar. Endelig tenker jeg, men neida... De trengte pass info eller lignende, så jeg fikset det. Sendte inn mail, 2 uker etterpå fikk jeg svar igjen, og da var ikke passbildet godkjent, jeg sendte inn 2 nye, ble heller ikke godtkjent... Så nå har jeg sendt inn 10 forskjellige bilder av passet, det burde holde... Det er helt høl i hue at dem ikke klarer å få tak i folk som klarer å åpne mailboksen og svare på mails... og argumenter som "Det er jo over 8 mill mennesker som skal svares" så er det dems problem og dem bør ansette flere folk hvis det er for mange mail som kommer inn i forhold til det de klarer å svare på per dag. Det er jo ikke akkurat som at dem har manko på penger... Noen flere som har dårlige erfaringer med blizzard sin kundeservice? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Høres ut som et lite helvete spør du meg. Håper jeg aldri blir keylogga. Argumenterte de med at det er 8 mill som skal svares? Ekstremt uprofesjonellt i så fall... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Var vel heller folk som klager på at slike som han her klager. Og argumenterer for at det er ikke vits å klage når "det er jo over 8 mill mennesker som skal svares" Men latterlig kundeservice uansett. Telenor-standard nesten Endret 12. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Jeg har vert ekstremt heldig med kundeservice 2 gratis paid char transfers og 2mnd free playtime *edit* Grunnen var 2 uker ventetid på godkjenning imens levla jeg opp en warlock som er nå main char Endret 11. juli 2007 av Ole J Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Jeg har vert ekstremt heldig med kundeservice 2 gratis paid char transfers og 2mnd free playtime *edit* Grunnen var 2 uker ventetid på godkjenning imens levla jeg opp en warlock som er nå main char 9056609[/snapback] Sorry OT: Er ikke Shaman main ?:o Jeg har ikke gjort noe spess, men enesten jeg har gjort er og reporta folk osv. Blizz er ganske kjappe der Endret 11. juli 2007 av TobzzZ Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg spurte om de hadde forandra start questa til Undeads da jeg så at den ene moben der (NPC'en som gir deg questet som fører deg til Brill i det du forlater Deathknell) plutselig begynte å angripe meg når jeg skulle snakke med han for å få ett brev som vanlig. Svaret fra GM: "It might have been an alliance in disguise" o.O wtf? Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Hahaaa... Fiffig måten du fikk svaret på. Litt "mystisk" lissom, bare fordi han heller ikke skjønte en dritt! "It MIGHT have been...". Ja jøss. Aldri hatt noen problemer med det, men har jo heller aldri hatt behov for det da. Lucky me. Lenke til kommentar
knux Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg spurte om de hadde forandra start questa til Undeads da jeg så at den ene moben der (NPC'en som gir deg questet som fører deg til Brill i det du forlater Deathknell) plutselig begynte å angripe meg når jeg skulle snakke med han for å få ett brev som vanlig. Svaret fra GM: "It might have been an alliance in disguise" o.O wtf? 9056664[/snapback] Det hender av og til, eller så hender det bare med en spesiell class, husker ikke helt. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Nettopp hatt kundeservice problemer med Telenor. De brukte et par uker på å skru til en skrue i koblingsboksen. Så var uten internett i et par uker. Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Kjip den der bjorshol. Har selv hatt problemer med Blizzard's kunde"service" før: Hadde akurat kjøpt meg nye kopier av diablo 2 og TFT. Først skulle jeg starte en online car på diablo, men fikk ikke kommet inn på europeiske servere, jeg tenkte at det var da rart, men fant isteden ut at jeg kunne komme inn på US realms og tenkte ikke noe mer over saken. Så skulle jeg spille tft på nett og logga inn på Battle.net kontoen min (som var spilt på en gang hos en kamerat) og heller ikke med dette spillet fikk jeg kommet meg inn på battle.net .. Ringte opp blizz og sa at jeg ikke kom på men fyren i rørert fant etter en laang samtale ikke ut hva som var galt med kontoen min, men så ville han sende meg en mail med noe info om hvordan jeg eventuelt kunne få rettet det opp i problemene (denne skulle komme i løpet av et kvarter). Etter en og en halv time var det fortsatt ikke kommet noen mail, så jeg ringte opp blizz nok en gang og lurte på hvor det var blitt av mailen de skulle sende. Det viste seg da når jeg ringte opp at fyren jeg hadde pratet med hadde tatt feil av "i" og "y" i mailen min. Dette var en ny fyr og jeg forklarte nok en gang problemet mitt på å spille på nett med TFT. Så viste det seg nok en gang at den forrige fyren som hadde hjulpet meg ikke hadde sjekket det aller første man etter blizzardshjelpe"program" skal gjøre, nemmelig å sjekke om jeg var bannet, noe som viste seg å være problemet. Jeg forklarte at dette var rart i og med at kontoen var nyåpnet og at jeg kunne hadde spilt en kamp på denne kontoen, en kamp som jeg i tilleg hadde tapt.. Jeg spurte om han kunne se hvorfor jeg var bannet, hvorav han svarte ja, men at han ikke kunne fortelle meg hvorfor :@ Så spurte jeg hvor lenge jeg var bannet, noe han heller ikke hadde lov til å svare på. Til slutt spurte jeg om bannen bare gikk på ip og ikke på konto, han sa jeg hadde fått en ip ban ( :s ). Jeg spurte så om hvis jeg ringte ISPen min og ba dem skifte min ip om bannen ville opphøre da, noe han sa at var mulig men at han ikke kunne svare på siden samtalen ble tatt opp. Jeg ringte NGT og forklarte saken og spurte om de kunne bytte ip'en min noe de ikke kunne (selvom jeg la frem min teori om at med den nylig byttete ip en min hadde det fulgt en ip ban fra en annen kunde med på kjøpet. Det tok en måndes tid før jeg kunne spille TFT på nett igjen Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Haha latterlig. Livet hadde vært bedre uten kundeservice. *nods* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg hadde noe lignende problem en eller to uker siden, tok bare 4-5 dager å få svar på mail da. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Jeg er fornøyd me kundeservicen så lang, jeg satte en charr på paid transfer, så ringte jeg kundeservice for å bytte mail addresse, den gamle eksisterte ikke mer, så trengte han bare litt info om meg, så byttet han mail på et par sec og godkjente også paid transferen min =) Edit: Jeg kom også rett igjennom, ingen kø eller noen ting på gratis telefonen =) Endret 12. juli 2007 av Sjark Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg spurte om de hadde forandra start questa til Undeads da jeg så at den ene moben der (NPC'en som gir deg questet som fører deg til Brill i det du forlater Deathknell) plutselig begynte å angripe meg når jeg skulle snakke med han for å få ett brev som vanlig. Svaret fra GM: "It might have been an alliance in disguise" o.O wtf? 9056664[/snapback] Det hender av og til, eller så hender det bare med en spesiell class, husker ikke helt. 9056771[/snapback] Da hender det bare av og til. Spilte warrior da, og neste UD warriorn jeg lagde fikk det vanlige questet han. Jaja, første gang det har skjedd med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå