germ Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Et par spm.. 1. lurer på om hvis jeg kjører en swiftech MCX462 ribbe med en papst 46cfm vifte, om dette er nok til å kjøle ned en liten peltier? 2. Hvor stor(liten) peltier kan jeg da ha? 3. Hvor kraftig PSU må jeg ha da? takk... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Det var visst ikke så mange som ville svare på dette. Jeg har spurt om det samme tidligere, så jeg kan jo prøve å svare. Da jeg spurte, lurte jeg på om dette ville fungere med Thermaltake's Volcano 7. Svaret jeg fikk var NEI! Vet ikke hvor seriøst det svaret var... men jeg satser ikke på dette! Om det vil gå med din kjøler vet jeg ikke! (det er jo anbefalt å bruke vannkjøing til pelier) :smile: Lenke til kommentar
germ Skrevet 30. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2001 jeg vet... mcx462 er den desidert råeste ribba til amd.. derfor.. Har ikke lyst å pese med vann. vell, kanskje jeg bare skal gå for en koolance. :smile: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Tror du må ha et relativt svakt peltier element pga. at du kjøler det med luft. Men samtidig, så må du ha et kraftig peltier element for å kjøle ned den cpu`en du har, så jeg ville droppa ideen om peltier fram til du får råd til vann. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå