sdf123 Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Er Audi A4 1.9TDI og Audi A4 1.9 bensin begge 2002 mod og stasjonsvogn helt like i størrelse osv? Nå tenker jeg på størrelsesmessig i bilen, hanskerom, bagasjerom, plassen man har i sidelommene på dørene ol. Ikke på hva slags type stoler, ratt, motorstørrelse osv for det kommer vel ann på "stylingen"? Så om jeg drar å ser på en Audi A4 stasjonsvogn bensin 2003 modell, så er det akkurrat samme som å dra å se på en Audi A4 TDI? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Selvfølgelig er en Audi A4 Avant like stor innvendig såfremt det er samme årsmodell uavhengig av hvilken motor det er Forresten, 1.9 liters bensinmotor eksisterer ikke. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Er A6 bare et par cm større en A4 i samme års modell? Var en som påsto det i går, jeg syntes dem ser så mye større ut. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Tviler jeg på, a6'en er ihvertfall ganske mye bredere både foran og bak. Er også mye større beinplass bak i en A6 enn i en A4.. Så noe forskjell er det jo. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Begge desse bilane er gode bilar. Personlig ville eg ha valgt en Audi A4 med diesel. Dette p.g.a desginet og at den ligg litt over passaten i såkalla opplevd kvalitet. Dersom du veit kva slags biltype du vil ha, maks km-stand osv så send meg en pm eller stikk innom nettsida mi så kanskje eg kan hjelpe deg å finne bilen du er på jakt etter..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå