Gå til innhold

Din største skuffelse i livet ditt nå?


Opelmekk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har vært ganske heldig med det meste i livet, jeg har det godt og har sjeldent vært stresset. Familielivet er fint og økonomien er stabil, men jeg har slitt enormt med kjærligheten. Jeg har vært uheldig med en del av mine valg, og de har påvirket meg ganske mye etterhvert.

9257091[/snapback]

Wow, me too :p Jeg lar min uflaks i kjærlighetslivet være årsaken til min tidvis kyniske tankegang :)

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Bestekompisen min glemte 20 år's dagen min igår... >.<

9262094[/snapback]

Jeg tar aldri den sjansen. Jeg nevner det i MSN-nicket og hver gang jeg treffer vennene mine, at snart kommer bursdagen min. Jeg hater når folk er stille om dagen, og hvis jeg treffer dem og ikke sier noe så sier de ikke noe heller, for å se hvor lang tid det tar før jeg husker det. Jeg er ikke mindre glad i et menneske om jeg ikke vet dagens dato ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

At neste lønning går med på reparasjoner på bilen.

 

Så det er ikke akkurat de store skuffelsene som preger hverdagen min for tia ^^,

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Må si meg enig med Demille. Min største skuffelse nå er at jeg ikke klarer å finne ut hva jeg vil studere i livet, og bare valgte et studium til høsten for å komme meg "i gang med noe", og ikke aner om jeg ønsker å bli det ... Og det valget førte også til at jeg må flytte fra min ekskjærste som jeg fremdeles er kjempeglad i... hadde jeg kunnet flytte nærmere ham og ikke lenger unna hadde vi kanskje kunnet fortsette å være sammen, men sånn er livet. Det er min største skuffelse. Livet suger. Å, og hybelen min er 11 km unna høgskolen min.... kan det bli bedre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...