Tinyboom Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Skuffa over at jeg ikke fant en fin og billig sofa til den nye leiliheten : / Og at det ikke magisk ved hjelp av tankekraft popper opp en oppvaskmaskin forran meg :o Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 At jeg slicer sånn 9054240[/snapback] Mener du da når du slår en golfball slik at den slicer, altså går mot venstre? Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 at jeg ikke har øya-billetter, og at sommerferien er close to the end. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 At sommerferien snart er over, og jeg ikke har gjort noe fornuftig i den, bare kjeda meg hele ferien.. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 At sommerferien snart er over, og jeg ikke har gjort noe fornuftig i den, bare kjeda meg hele ferien.. 9208442[/snapback] Me 2... Prøvde å få meg jobb, men d ble ikke noe av visst... får prøve til neste år............ Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Dødt løp mellom at foreldrene mine skilte seg, at den nye stemoren min viste seg å være en heks og at farfaren min døde etter at legene sa at han var på bedringens vei 9140935[/snapback] ? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Dødt løp mellom at foreldrene mine skilte seg, at den nye stemoren min viste seg å være en heks og at farfaren min døde etter at legene sa at han var på bedringens vei 9140935[/snapback] ? 9210240[/snapback] Ja, hva faen? Hvordan kan du ta et smilefjes etter at faren din har død? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det var farfaren, men det gjør ikke saken mye bedre. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Sommerferien er snart over Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Enig med Latterkongen, utrolig nok Lenke til kommentar
LindaChanett Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 At jeg har lyst på omelett til frokost, jeg kan ikke lage det :s Og samboeren min kommer nok ikke til å stå opp før 5... Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 At jeg ikke får gjort noe fornuftig utav ferien. =/ 9056861[/snapback] du kan så si Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 At jeg har lyst på omelett til frokost, jeg kan ikke lage det :s Og samboeren min kommer nok ikke til å stå opp før 5... 9211515[/snapback] No offence, men er det din største skuffelse? ...til og med jeg kan å lage omelett. Hvem bryr seg om det blir litt brent Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ja, hva faen? Hvordan kan du ta et smilefjes etter at faren din har død? 9210976[/snapback] Det var en smule sarkastisk smilefjes, men jeg burde begynne å venne meg til at folk ikke har på ironiradaren sin på nettet. Med tanke på at det er min største skuffelse, så trodde jeg egentlig at folk ville skjønne at " "-en var sarkastisk, men den gang ei. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ok, det hjalp litt.. Min største skuffelse er at lillebroren min døde Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Ok, det hjalp litt.. Min største skuffelse er at lillebroren min døde 9212621[/snapback] Kondolerer. Min største skuffelse akkurat nå er at Brann tapte mot VIF-pakket. Og at drømmejenten holder på med en fyr.. Endret 5. august 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
N00by89 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 at sommerferien gjikk så utrolig fort denne gangen, har ikke gjort annet en å syte over hvor kjedlig ting er og at bestefar døde Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 At min høyt elskede katt (Egil) ble påkjørt i går og ligger nå begravd i hagen. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 At mødre kan være så /"#"#¤¤"#¤(¤ urettfedige, trangsynte, gammeldagse og redde for forandringer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå