Gå til innhold

Din største skuffelse i livet ditt nå?


Opelmekk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Våkn opp! Å ikke ha en drit å gjøre de neste 5 ukene er virkelig noe positivt.

Det kalles ferie! Tenk heller over alle de produktive tingene du gjorde før sommeren.

( Prøver, Tentamener osv. )

Du fortjener å sove til 4, for så å sette seg på diskusjon.no med en stor digg frokost og 1,5l cola.

 

Været har vært litt skuffende hittil :hmm:

Lenke til kommentar

Emnet heter "Din største skuffelse i livet".

 

Min største skuffelse er vanskelig å vurdere, men jeg er veldig skuffet over hvordan jeg har blitt kontra hvordan jeg trodde jeg skulle bli når jeg var liten.

 

Ved siden av det var vel den største skuffelsesfølelsen jeg har hatt helt tilbake i niendeklasse. En kamerat fikk meg til å tro at jenten jeg hadde vært forelsket i gjennom tre år på ungdomsskolen var interessert i meg. Jeg var helt oppe i skyene helt til han sa at nei, hun har blitt sammen med Trond. Det er den største skuffelsesfølelsen jeg har hatt til nå. Hvertfall som jeg kommer på i farten.

 

 

Edit: Jeg ser nå i ettertid at jeg var for rask. Emnet heter "i livet ditt".

Jaja.

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

At jeg ikke klarer å holde en samtale mer eller mindre i gang med en jente. Snakker litt og plutselig størkner det og begge bare ser i lufta, å gud a meg, det er så fryktelig :(.

 

Jentene ler og snakker helt normalt, mens jeg liksom ikke klarer å se "interessert" i det de snakker om. Noen ganger sier jeg, "jaha", "ok?". Høres litt slemt ut, men...

 

Noen som har noen ideer, jeg klarer ikke å være skikkelig entusiastisk og snakke for livet. Ikke sant, dermed tok jeg bla bla bla (bevege på kroppen og snakke høylytt). Jeg er mer av den rolige arten, stereotype nerden :whistle:

 

JO, jeg kan snakke og alt det. Men hva kan man snakke med en jente om. Hehe, snakker i bøtter og spann med gutta, er vel bare at jeg alltid har vært sjenert for jenter, men siden ungdomsskolen blitt mer voksen.

 

Noen som har noen tips :(.

Endret av specnaz91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...