Gå til innhold

Mario Kart Wii Diskusjons emne!

Anbefalte innlegg

post-102856-1184232447_thumb.jpg

Hei :D Nintendo har nå sagt at de skal lage Mario Kart til Wii ;) Dette spillet kommer også med Wi-fi (Online spilling) Spillet Kommer ut Q1 av 2008!

Diskuter spillet her

Jeg kommer til og legge ut bilder og videoer etter verdt

post-102856-1184179148_thumb.jpg

Ny måtte å styre biler på dette rattet kommer til og brukes i Mario Kart Wii og andre bil spill :)

post-102856-1184232040_thumb.jpg

Mario i full sving i Mario Kart Wii

post-102856-1184232081_thumb.jpg

Wario i Mario Kart Wii

post-102856-1184232118_thumb.jpg

Wario i nedover bakke i Mario Kart Wii

Dette spillet ser jo fantastiskt bra ut med tanke på WI-FI (Online spilling) og en spiller del! :thumbup:

Endret av nintendo_ds
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi ser Nintendo pumper penger ja.. :) Dei lanserer to orginale kontrollere, der kontrollerene igjen får "gadgets". :p Lurer på kva eit slikt ratt vil koste i norge, 100? 200? 299? Eg skal i alle fall lage meg eit i tre.. MEn gleder meg sjukt til Mario Kart :love:

Endret av aspic
Lenke til kommentar

Mariokart anser jeg som et must have av spill, på lik linje som Galaxy og Prime 3. Gleder derfor naturligvis til det kommer.

Tror og det rattet kan være helt OK, men jeg foretrekker mer standfaste ratt slik sett. Men blir sikkert vant til det uansett :p

Lenke til kommentar

Dette var ein gledelig nyhet, og høgdepunktet for min del under Nintendos slappe konferanse. Online blir sikkert veldig artig :) Rattet derimot, eg får greie meg med det som følger med. Nintendo har fått nok penger av meg til de hellsikkes kontrollene :p

Eller...må nok muligens skaffe meg den zapperen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...