NorvegianDad Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Skal i bryllup til en som jeg gikk i klasse med for noen år siden og lurer fælt på hva jeg skal kjøpe.. Vi var veldig gode venner på den tid,men bor ganske langt fra hverandre nå og jeg snakker rett og slett ikke mye med han for tiden. Og det er da jeg klør meg i skallen og tenker på,ka f... skal jeg kjøpe? Tenkte ikke på noe svære greier,bare til 500 kr +- Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
-V- Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Skal i bryllup til en som jeg gikk i klasse med for noen år siden og lurer fælt på hva jeg skal kjøpe..Vi var veldig gode venner på den tid,men bor ganske langt fra hverandre nå og jeg snakker rett og slett ikke mye med han for tiden. Og det er da jeg klør meg i skallen og tenker på,ka f... skal jeg kjøpe? Tenkte ikke på noe svære greier,bare til 500 kr +- Noen som har noen forslag? 9053962[/snapback] Du kan jo alltids kjøpe et fint fat. På GlasMagasinet har de noen fine glassfat med motiver. http://www.bryllupslisten.no/Documents/Suggestions.aspx Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 En gratis advokat time? Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 En gratis advokat time? 9054092[/snapback] hehe..den var ikke dum! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Dyr og fin vinflaske som skal ligge i ti år før den sprettes. Så har de noe til den feiringen også. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Penger? + konfekt sjokolade ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå