AnRe Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg skal bestille ny Touran og ser på ekstrautstyrslisten at den kan leveres med multifunksjonsratt. Selger sier det ikke er nødvendig så lenge jeg ikke skal ha DSG da rattet bare styrer volum på stereo i tillegg til DSG. Er det noen som vet om dette er riktig. Jeg vil ha cdveksler og håper radio/cd kan styres fra rattet i tillegg til cruisekontroll opp og ned? Noen som vet svaret? Takker for innspill. Lenke til kommentar
arobicRoy Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 På min golf gti kan jeg styre kjørekomputeren, crusie kontrollen, anlegget(bytte sang, spole, lyd opp/ned), svare på telefoner og gire opp/ned. Lenke til kommentar
AnRe Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Takk for svaret. Regner med det er likt på alle vw og bestiller multifunksjonsratt. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Touran har så vidt meg bekjent styring av cruise control på en hendel som ligger bak rattet (samme som for blinklysene), med et par brytere på. Synes dette var et litt talentløst system, sammenlignet med f.eks. Passat som har en egen hendel for dette. På faren min sin Touran så styrer han kjørekomputeren og radio/cd-spilleren med rattet. Skulle du hatt styring av DSG-kassen så måtte du vel ha et dyrere multifunksjonsratt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå