Mr. Bojangles Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Den nye bilen min som jeg driver å pusler med. Har vasket og montert i hele dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg har falt pladask for ei jente og i tillegg er jeg fortsatt gira etter Sensation Black i Nederland som var på lørdagen! Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 At fotball laget mitt har klart å komme til 32 delsfinale i Norway Cup. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Min største glede i livet for øyeblikket er det nye Turbonegro albummet (Retox). Det har vært gleden min helt siden en liten stund før sommerferien og kommer til å være det ut sommerferien i hvert fall. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 At The Simpsons ble laget. Og at filmen kicket eselrumpe! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Akkurat nå? Har en leilighet i Oslo sammen med min tøffe fetter for oss selv resten av uka. Partay. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Akkuratt nå? vel bruttern var på tv i dag på sommeråpent. under innslaget dems på Landskytterstevnet Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Begynner som lærling om 40 minutter, aldri mer sommerjobb på Hunderfossen for meg Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Dimmepenger + hybel i Bergen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg fant en gammel tråd som minnet om denne, og oppdaget at mye av det som sto der fortsatt gjaldt, deriblant vennene mine og studiene. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jobben min, vennene mine og interessene mine. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Må si at det er jobben min av alle ting Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 At jeg har fått sommerjobb Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Venner, tror jeg. Gode kollegaer er heller ikke dumt. Og poster signert av Megadeth i posten gjorde dagen min komplett Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 At jeg har en god jobb, stillheten hjemme mens de andre er på ferie, ny mobil som kommer om noen dager og vennene mine. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Akkurat for øyeblikket venter jeg på nytt lydkort Skal bli digg med noe bedre enn det onboard grapset. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 For tiden er håpet om å komme inn på skole en glede. Ellers så har jeg Julie som jeg setter pris på. Også hunden til Julie (Mona) som gjør meg glad hver dag jeg kommer hjem. Koselig når den svære hunden dytter meg i veggen av glede for at noen er hjemme. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Mini-serien jeg har drevet på med i over et år nå. Er så fornøyd med den! Håper å få sendt den NRK. Info om mini-serien: LINK TIL NETTSIDE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå