theSaint Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Var ute og testa mitt nye D40 her på Søndag, og tok bl.a. dette bildet av Kylling Bru i Romsdalen Var sånn passelig fornøyd med det, men fant på å prøve det i sort/hvitt. Må si jeg synes det ble mye mer effektfullt i s/h. Kommentarer/kritikk? Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Der kjørte jeg over i dag Bor du på Verma? S/H-bildet ble litt mer effektfullt ja, ikke at jeg har så veldig peiling på foto men syns det ble vel utvaskede farger på fargeversjonen. Bildekomposisjonen er jo fin, men veldig uoriginal siden cirka alle bilder av brua er omtrent slik Lenke til kommentar
theSaint Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Der kjørte jeg over i dag Bor du på Verma? 9054818[/snapback] Nei, Åndalsnes Bildekomposisjonen er jo fin, men veldig uoriginal siden cirka alle bilder av brua er omtrent slik 9054818[/snapback] Hehe. Jojo, men fin bru det er det Lenke til kommentar
Anew Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Dette motivet har et stort problem: det er voldsomt mye trær rundt, som gjør bildet fryktelig "travelt" og stjeler oppmerksomhet fra hovedmotivet. Her må du nok komme deg nærmere innpå om bildet skal bli noe mer enn litt slitsomt. Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Nei, Åndalsnes Scary. Hvor gammel er du? Hehe. Jojo, men fin bru det er det True, men du kan ta så fine bilder du vil, så lenge noen har tatt samme komposisjonen før kommer aldri (taes med en klype pepper) _du_ til å bli kjent for bildet. Lenke til kommentar
theSaint Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Scary. Hvor gammel er du? 9086322[/snapback] Scary? Hvorfor? Niogførr Hehe. Jojo, men fin bru det er det True, men du kan ta så fine bilder du vil, så lenge noen har tatt samme komposisjonen før kommer aldri (taes med en klype pepper) _du_ til å bli kjent for bildet. 9086322[/snapback] Joda, men jeg var bare ute for å teste nyinnkjøpt kamera, og ikke for å bli kjent Endret 17. juli 2007 av theSaint Lenke til kommentar
Dork1337 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Joda, men jeg var bare ute for å teste nyinnkjøpt kamera, og ikke for å bli kjent Jeg syns det er en fornuftig tilnærming. Jeg er selv i "bli kjent med kamera" fasen om dagen. Prøver man å bli for mye kunstner og er kreativ uten å kjenne kameraets og optikkens begrensninger og muligheter, blir det for mye "rart" på harddisken . Jeg syns selvsagt det er viktig å utfordre og trene de kreative sidene også, men slik jeg ser på fotografering er det en kombinasjon av godt håndverk og kreativitet som skaper de gode bildene. Uten det ene fungerer ofte ikke det andre. Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Niogførr Ahh, godkjent. Begynte å lure på om det var noen jeg kjente som hadde fått seg kamera, er ikke store plassen vi bor på Lenke til kommentar
theSaint Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Niogførr Ahh, godkjent. Begynte å lure på om det var noen jeg kjente som hadde fått seg kamera, er ikke store plassen vi bor på 9087739[/snapback] Antar du er en god del yngre da? Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Ikke umulig. Cirka en tredel av årene du har på baken Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Du burde tatt deg en tur opp om kvelden når lysene er på Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Been there Kunne kanskje blitt stilig bilde nå med all tåka og drittværet pluss lysene. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg syns det var en fin bru. Og ett fint bilde. Men fargeversjonen virker litt lys, sikkert pga at sola skinner. Blir det mye annerledes ved å sette mer kontrast eller få mere skygger frem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå