hitokiri Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Det har dukket opp bilder av det som skal være oppfølgeren i Nokias surfemaskinserie. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 det virker i det hele tatt litt rart hvordan dem har flyttet styringsområdet ned på tastaturet. dette vil gjøre ting nærmest ubrukelig når tastaturet ikke er nedfelt... Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 synes det står n80 eller n20 på den der jeg? men hvorfor har de navigasjonstastene på venstre side? Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Spennende! Sikler litt på en slik type linux enhet, men skulle gjerne sett Nokia legge til telefonfunksjonalitet også Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) dem la til skype i siste utgave av n800 firmware. men saken er ment som ett tilbehør til mobilen, ikke en mobil i seg selv. og når en snakker om å ha navigasjonstastene på venstre side, slik har det vært på 770 og n800 også. dette er mest sansynlig fordi du bruker venstre hånd til å holde og høyre hånd til stylus og lignende. dette da fordi flertallet av befolkningen i verden er høyrehendt iirc... Endret 11. juli 2007 av hobgoblin Lenke til kommentar
Overdrive Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Syns det ser ut som en konkurrent til HTC Tytn, jeg men... Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 dette er mest sansynlig fordi du bruker venstre hånd til å holde og høyre hånd til stylus og lignende. 9056012[/snapback] aha.. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Enig med deg der hobgoblin. Den blir ganske ubrukelig når man ikke har tastaturet nedfelt, pga navigasjons tatsen. Må være ganske stilig å surfe på internett med den. Måtte også vært kult å bruke opera mini 4 på den, hvor man kan zoome inn, og fly over siden i fugle perspektiv, for på en så diger skjerm, er det nesten ikke nødvendig å zoome inn for å kunne lese noe. Men jeg får vel ta bildene med en klype salt da. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 forgjengerne 770 og n800 bruker opera. og svjv så er det funksjoner i den operaen som opera mini 4 er basert på. og alt sammen kjører linux i bunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg