Dan_H Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Syns denne så mye mer praktisk og fin og bedre ut jeg =/ hvorfor lagde dem ikke sånn i stede? 9057498[/snapback] Synes den nye så mye bedre ut. Den du viser her er rimelig... lam. 9073931[/snapback] Ville heller hatt pistolen en den nye. Pistolen har ett design som er lett og bruke, og som gir bedre nøyaktiget. Zapperen har det problemet at man må skyte med venstre hånda, noe som kommer til å være uvant, og føre til at man drar for mye på siktet. Hadde derimot zapperen hatt avtrekkeren bak med nunchucken hadde den vært mye bedre. Har også lest at pistolen blir lagd av en tredjeparts produsent, og at den kommer. 9074435[/snapback] Wii kontrolleren er jo designet for både retthendte og keivhendte, så jeg ser ikke helt problemet. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 OT: han fyren som framførte mesetparten for nintendo i E3 var virkelig dårlig og kjedelig. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Det er Reggienator. Du kødder ikke med Reggienator. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Er det bare meg som synes det hadde vært grisefett med FPS spill til Wii som lot deg bruke two remotes i singleplayer? En i hver "pistol-zapper" eller kanskje en pistol-zapper og en zapper som brukes med nunchucken? Ser for meg mye gøy ved å kunne dra i gang online spill med skikkelig dueller; dual-wield FTW! Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 OT: han fyren som framførte mesetparten for nintendo i E3 var virkelig dårlig og kjedelig. 9093065[/snapback] Reggie er slett ikke kjedelig! Han har en fullstendig indre ro, og kan komme med humoristiske innslag under de alvorligste tema. Ville elsket å hatt Regie som lærer Ikke rart det blir laget fanbilder som dette: Reggienator Super-Reggie Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Den første der var hysterisk Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Reggie kicks ass and takes names! Nemlig. Lenke til kommentar
mp_man Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Vel, finnes det ikke no lignende på markedet allerede? Anyways, så litt kult ut når de brukte den på umbrella chronicles, men ladingen var ikke helt der da, du måtte dra hele driten bakover slik at du siktet ut av skjermen og da ble vanskelig og finne sikte igjen etter ladingen. Men men stilig er den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå