husgutt Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Hva syns vi om designet? jeg syns den ser griselekker ut.. Endret 11. juli 2007 av husgutt Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Den er jo ikke lik den Nintendo viste en gang jo Ellers var det en spennende ide som skal bli artig å prøve... Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ikke fått med riktig bilde engang. ;P Men den de viste på konferansen så veldig kul ut, for min del ett av de få høydepunktene fra dagens konferanse. Men gleder meg, som sagt, til Zappere. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Ikke fått med riktig bilde engang. ;P Men den de viste på konferansen så veldig kul ut, for min del ett av de få høydepunktene fra dagens konferanse. Men gleder meg, som sagt, til Zappere. 9053761[/snapback] Huffda.. hehe.. sitter på jobb jeg og googla bare på wiizapper. Antok at det var den.. My bad Dere får hoste opp riktig bilde da jeg ikke kan gå inn på pressekonfen på jobb Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 hehe. er tanken som teller, eller hur?? Tror vel et riktig bilde bør være tilgjengelig ganske snart så da blir det vel rettet av deg etter jobb? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 opsummering http://www.engadget.com/2007/07/11/engadge...3-2007-keynote/ Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 la inn det bildet i stedet.. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Waow! Den der var skikkelig kul! Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 "First Person Shoot... umm... Adventure!" Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Fin den, men synes nå at den her så litt mer ut som en pistol.. Eller et våpen for den saks skyld.. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Skal bli spennende og prøve den mens man (som Reggie selv sa) wacker zombier Også er det bra at både den, og rattet til Mario Kart følger med i spillpakka, sånn at vi slipper og kjøpe det utenom. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Skulle tro det kommer 3.-parts zappere også? Ser for meg at Logitech chillzapper blir en slager Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ellers kunne ein Sony Problaster blitt ein slager.. Dog, uten rumble Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Blir vel til at eg skaffer meg denne her ja, for eg er svak for FPS. Og på Wii er dette heile konge! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Syns denne så mye mer praktisk og fin og bedre ut jeg =/ hvorfor lagde dem ikke sånn i stede? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Hva syns vi om designet? jeg syns den ser griselekker ut.. 9053728[/snapback] Stilig den da! Håper den kommer samtidig som Metroid Prime 3. Men hva skjer med mentalt ustabile gamere nå da? Folk har jo gått rabiate på skoler og andre plasser med skytevåpen før å skyldt på diverse skytespill, å da spilte de bare med vanlig kontroller. Spørst om wiizapperen blir syndebukk hvis (når?) det blir enda en offentlig skyteepisode i statene Endret 12. juli 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Syns denne så mye mer praktisk og fin og bedre ut jeg =/ hvorfor lagde dem ikke sånn i stede? 9057498[/snapback] Synes den nye så mye bedre ut. Den du viser her er rimelig... lam. Lenke til kommentar
tjomi Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Syns denne så mye mer praktisk og fin og bedre ut jeg =/ hvorfor lagde dem ikke sånn i stede? 9057498[/snapback] Synes den nye så mye bedre ut. Den du viser her er rimelig... lam. 9073931[/snapback] Ville heller hatt pistolen en den nye. Pistolen har ett design som er lett og bruke, og som gir bedre nøyaktiget. Zapperen har det problemet at man må skyte med venstre hånda, noe som kommer til å være uvant, og føre til at man drar for mye på siktet. Hadde derimot zapperen hatt avtrekkeren bak med nunchucken hadde den vært mye bedre. Har også lest at pistolen blir lagd av en tredjeparts produsent, og at den kommer. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Hvor avtrekkeren sitter kommer vel an på spillet. Dessuten kan man vel holde nunchuck-delen i venstre hånd hvis man vil? Endret 14. juli 2007 av Pricks Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Synes den tidligere modellen så litt krokete ut, denne så litt bedre ut, litt mere komfortabel å holde it. Samt, om der og kommer en trådløst Nunchuck (som ryktene tilsier) blir jo det megabra, både med tanke på denne innretningen og andre spill. 100% bevegelses frihet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå