Sargent Fire Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hvor skal kablene komme ut? Tipper dette er et proskjekt som blir lagt på grus etter kort tid. Mvh,Stian Lenke til kommentar
datid Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 jeg skal la alle pci portene være inne i pyramiden, skal bare ha en liten dør/luke bak der kablene går ut. jeg lurer også på om jeg skal lage to ``etasjer`` altså et for hk, psu og et for cd og hd. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Sett i gang sier jeg ! Håper ikke det blir nedlagt da... ! Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Ja det sier jeg og. gjør det vis du kan og vil Lenke til kommentar
datid Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Har tenkt ut en ny tegning, som dere ser skal hd, cd og psu plasseres i "første etaje" mens hovedkort skal ligge i "andre etasje" slik blir det ingen ledniger i veien for luftgjennomstrømming alt av kabler går ned. Det blå er vifter, den røde streken er hk. Skal starte til mandag! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 et lite tips.. (hvis du har nokk vifter da..) isteden for å bare ha en vifte på "det flate" i toppen.. så kan du montere 4 vifter langs med topp kanten, slik at du får 5 vifter i toppen isteden for 1... hvis du forstår da... :wink: Lenke til kommentar
mariusnp Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Heeeey, mener jeg har sett akkurat den samme tegningen lagt ut på forumet for litt siden????? Er faktisk ganske sikker på d!!!!! (den i svart altså) :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå