zeox Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 tenkte jeg skulle bare meddele dere at hvis dere er interessert i mods til forskjellige spill, så burde dere se på noen mods til UT2003. ut2003 har den mest komplette grafikk-motoren på markedet til dags dato, og hvis du kan å kode den, kandu lage omtrent akkurat hva du vil..... stikk på enten: www.planetunreal.com <----- bra side som hoster mods+++ www.planetunreal.com/hackerz <----- en lovende mod som bygger på ut2003 motoren... www.ut2003troopers.co.uk <----- lovende star wars mod til UT2003, som blandt annet lar deg kjøre en AT AT!! kan flere sider og, men husker de ikke i farta..... Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Ikke glem at Strike Force (en av de desidert mest populære mod'ene til UT) nå etterhvert kommer til UT2003. Jeg gleder meg! http://www.strike-force.com Lenke til kommentar
zeox Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 jeg visste jeg hadde glemt noe.. Jeg gleder meg jeg også. lurer litt på hva de kommer til å endre på den, og hva de kommer til å adde... det blir spennende å se... glem ikke "deathball", en mod som har blitt veldig godt mottatt av publikum.. denne gjør så gameplayet i UT2003 blir til en blanding av fotball, amerikansk fotball, basketball og ishockey... har ikke spillt den selv, men det høres utrolig kult ut.... les mer om den på www.deathball.net . Lenke til kommentar
Pug Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg spiller DeathBall, og jeg kan anbefale det! Veldig bra mod. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå