Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ender hele tiden opp i bluescreen og restart

Anbefalte innlegg

Hvis jeg laster/stresser data'n litt så ender jeg opp med en bluescreen som varer i 2sec før restart !!

Alt som tregns er å laste 2 internett sider samtidig og restart ..

Har utelukket alt utenom hovedkort så problemet ligger der et sted :hrm:

*Har dette HK

I starten var problemet mer skjeldent og jeg kunne spille spill en stund før det skjedde, emn etter som tiden har gått har det blitt værre og værre og nå som sagt kan jeg så vidt loade 2 internett sider samtidig :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Resten av HW er i profil ;)

Sitter me HK bare midlertidig så skal den forhåpentligvis brukes til en server :hm:

Orginal feste var brekt så jeg har brukt feste til en zalman nb kjøler og den sitter ikke så godt så jeg har selv tenkt på varme, emn det virker ikke sånn da sensorer iser lav temp og at ejg har en 60mm vifte blåsene på .....

Lenke til kommentar
Resten av HW er i profil ;)

Sitter me HK bare midlertidig så skal den forhåpentligvis brukes til en server :hm:

Orginal feste var brekt så jeg har brukt feste til en zalman nb kjøler og den sitter ikke så godt så jeg har selv tenkt på varme, emn det virker ikke sånn da sensorer iser lav temp og at ejg har en 60mm vifte blåsene på .....

9059018[/snapback]

"-ASUS P5N32-E SLI PLUS" er det som står i profilen din, mens linken din er til et gigabytekort :S

Men systemet kan bli ustabilt bare ved at kjøleren ikke sitter ordentlig på, enda det ikke er varme som gjør at den slår seg av... Hadde det problemet på gammel PC'en min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...