The Norwegian Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Å herregud!! Jeg kom inn på Medier og Kommunikasjon på Trondheim Katedralskole! JAA!! Jeg er så glad akkurat nå! Også var jeg på metallica i går i tillegg!! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Å herregud!! Jeg kom inn på Medier og Kommunikasjon på Trondheim Katedralskole! JAA!! Jeg er så glad akkurat nå! Også var jeg på metallica i går i tillegg!! 9053292[/snapback] Gratulerer. Jeg også går på denne skolen, går altså allmenn. Jeg er da et år eldre enn deg, men. Kanskje jeg ser deg en dag til høsten da Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Det gjør vi kanskje Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg skal også på MK til neste år, ikke på den skolen, men på internat Grattis Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Gratulerer;).. hva har du tenkt å gå på etter første året? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå