Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Satt inn nytt tastatur - HP bærbar pc. HJELP!

Anbefalte innlegg

Hei hei..

Nå har jeg endelig fått det nye tastaturet mitt til HP PAV DV 8000 etter at jeg sølte 2 DL cola oppi det forrige :(. Jeg monterte det nå i dag, og startet pcn.. Men fortsatt så er tastaturet veldig ustabilt !! Noen ganger fungerer knappene, men så plutselig fungerer ingenting :dontgetit:

Jeg skjønner ikke hva som er feil, jeg har jo helt nytt tastatur jo! Trenger virkelig hjelp, fordi dette er som tidligere sagt ikke min pc.

Er det noen kloke hoder her som kan være med å luke ut hvorfor det nye tastaturet er så ustabilt? Hadde vært utrolig fint å fått hjelp av dere

Med vennlig hilsen

Preben

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du uheldig har du fått et nytt tastatur med feil. Min NC6120 kom med et tastatur der "r" var nødt til og få et "hardt" treff for og bli skrevet - spesielt ille når en skulle ha to stykker etter hverandre.

Skifta i fjor sommer.

Hvis problemet ikke ligger i det nye tastaturet, kan en med maks uflaks ha fått cola i kontakten mellom tastaturet og "hovedkortet" - slik at kontakten er vekslende :(

Kan kanskje være behov for "kjemisk rens" i kontakten (koblinga mellom tastatur og "hovedkort").

Lenke til kommentar

Ja jeg føler heller det er problemet.. Det er nesten ingenting som virker på det nye tastaturet

jeg tar kontakt med profosjellene IT personer imorgen og evt. leverer pcn der.. Jeg tør ikke holde på mer - det er ikke min pc som sagt.

Lenke til kommentar

Jeg fant CRC Ekekro rens på jobben (bilverksted), det står ingenting om at det ikke kan brukes på PC komponenter, men det er nevnt at det egner seg godt på radio,cd spillere, kontakter,releer osv osv..

Jeg må nemlig prøve å rense kontakten til keyboardet ihåp om at det er problemet. Det kan vel ikke være hovedkortet som er gåent for da hadde den vel gitt signal om det. Og jeg har jo kontakt, men det er veldig ustabilt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...