-Tommy Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hei. Er litt usikker på om jeg skal kjøpe Wii eller 360. Kan dere si hva dere syntes er fordelen og negativt med de to konsollene? -2mmy Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Tror du gjør lurest i å praktisere et lite søk på forumet, siden det finnes ufattelig mange X360/Wii/PS3 "hva skal jeg kjøpe" tråder, og samtlige av dem ender med skyttegravskrig og forbandelse og irritasjon. Velg konsoll etter spillene, det er det beste rådet du blir å få uansett. Synes du X360 har spill som appelerer til deg, velger du X360. Synes du derimot Wii har spill som appelerer til deg, velger du Wii. Ingen fasit svar på dette, du må bare følge magan. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Vet at det ikke er noen fasit. Men tingen er at både Wii og 360 har spill som frister, men har kun råd til en. Derfor lurte jeg på om det er noen fordeler/ulemper med konsollene. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Hvis du vil ha en konsoll med god grafikk, mange gode spill og god internetttjenese, velger du 360. Hvis du vil ha en konsoll med ikke fult så god grafikk, et fåtall gode spill, men med orginal kontrollstyring, velger du Wii. Tips, Kjøp 360, få en venn til å jkøpe Wii å spill det hos han. Tro meg.. Nintendokontrollene er ikke så gøy lengre etter 1 times spilling. P.S. Jeg har både Wii og 360. Endret 11. juli 2007 av exmx Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Vil du spille Mario, Metroid Prime, Smash Bros, Wii Sports, Mario Party osv, velger du Wii. Vil du spille Halo, Mass Effect, Bioshock, Call Of Duty, GTA osv, velger du XBox. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Vi (dvs. jeg og privinius) har både Wii og XBOX360 hjemme. Wii'en støver ned, for å si det sånn. Nå er det riktignok snakk om å chippe Wii'en her hjemme, men om det kan hjelpe på underholdningsverdien har jeg mine tvil om. Jeg tror muligens du vil like XBOX360 bedre enn Wii, men jeg kjenner deg jo ikke - så det er egentlig umulig å si noe om. Se litt på hvilke spill som finnes og hvilke som kommer før du velger. Og som tidligere nevnt; er grafikk viktig for deg er det ikke noe poeng i å tenke på Wii engang. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Hmm, heller mest over mot 360, mest grunnet Halo. Noen som vet hvortid halo 3 kommer ut? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Hmm, heller mest over mot 360, mest grunnet Halo. Noen som vet hvortid halo 3 kommer ut? 9053051[/snapback] 26. september iflg. Gamer.no's liste over utgivelsesdatoer. Endret 11. juli 2007 av Complexion Lenke til kommentar
exmx Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hmm, heller mest over mot 360, mest grunnet Halo. Noen som vet hvortid halo 3 kommer ut? 9053051[/snapback] Hvis du liker spill som Halo anbefaler jeg deg å kjøpe Gears of War og The Darkness (Kjøpte det igår, og er VELDIG imponert sålangt). Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Gears of War har jeg spilt og rundet hos en kompis. Hmm, er ikke lenge til 26. September. Tror nok det blir 360 på meg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg vil anbefale deg å lese de haugene med tråder som finnes rundt dette temaet, da dette har vi diskutert x antall ganger nå . Bruk søkefunksjonen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg