Gå til innhold

Xbox 360 Vs. Wii

-Tommy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du gjør lurest i å praktisere et lite søk på forumet, siden det finnes ufattelig mange X360/Wii/PS3 "hva skal jeg kjøpe" tråder, og samtlige av dem ender med skyttegravskrig og forbandelse og irritasjon.

Velg konsoll etter spillene, det er det beste rådet du blir å få uansett. Synes du X360 har spill som appelerer til deg, velger du X360. Synes du derimot Wii har spill som appelerer til deg, velger du Wii.

Ingen fasit svar på dette, du må bare følge magan.

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha en konsoll med god grafikk, mange gode spill og god internetttjenese, velger du 360.

Hvis du vil ha en konsoll med ikke fult så god grafikk, et fåtall gode spill, men med orginal kontrollstyring, velger du Wii.

Tips, Kjøp 360, få en venn til å jkøpe Wii å spill det hos han. Tro meg.. Nintendokontrollene er ikke så gøy lengre etter 1 times spilling.

P.S. Jeg har både Wii og 360.

Endret av exmx
Lenke til kommentar

Vi (dvs. jeg og privinius) har både Wii og XBOX360 hjemme. Wii'en støver ned, for å si det sånn. Nå er det riktignok snakk om å chippe Wii'en her hjemme, men om det kan hjelpe på underholdningsverdien har jeg mine tvil om.

Jeg tror muligens du vil like XBOX360 bedre enn Wii, men jeg kjenner deg jo ikke - så det er egentlig umulig å si noe om.

Se litt på hvilke spill som finnes og hvilke som kommer før du velger. Og som tidligere nevnt; er grafikk viktig for deg er det ikke noe poeng i å tenke på Wii engang.

Lenke til kommentar
Hmm, heller mest over mot 360, mest grunnet Halo. Noen som vet hvortid halo 3 kommer ut?

9053051[/snapback]

Hvis du liker spill som Halo anbefaler jeg deg å kjøpe Gears of War og The Darkness (Kjøpte det igår, og er VELDIG imponert sålangt).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...