ksvens1 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Fikk min e65 idag, jeg prøvde ringe med video anrop, men da kobler den til kamera bak på mobilen, det blir jo litt rart. noen som vet hvordan jeg kan få den da til å koble kamera forran= Lenke til kommentar
VanOrton Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Det er ikke kamera forran, det er bare en lyssensor. så det blir nok vanskelig Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Oki, trodde det var mulig med video anrop, lite vits kameraet bakpå mobilen skrur seg på da. Lite vits kameraet bak skrur seg på, man kan visst velge ett bilde som vises istedet, men heller ikke dette kommer opp, noen som vet hva som skjer?? Endret 11. juli 2007 av ksvens1 Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Oki, trodde det var mulig med video anrop, lite vits kameraet bakpå mobilen skrur seg på da. Lite vits kameraet bak skrur seg på, man kan visst velge ett bilde som vises istedet, men heller ikke dette kommer opp, noen som vet hva som skjer?? 9053206[/snapback] Det kan jo være du vil vise noe annet enn deg selv på kameraet.. feks.. "hey, sjekk da.. noen har brutt seg inn i bilen min" Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Eksempel Lite vits å se den jeg prater med forran på displaet og han får ikke sett meg, dette er jo litt teit de ikke har plassert kamera på fremsiden. Man kan få ett bilde istedet for, men det har jeg forsøkt men det bildet dukker ikke opp, for kameraet på baksiden skrur seg automatisk på Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Eksempel Lite vits å se den jeg prater med forran på displaet og han får ikke sett meg, dette er jo litt teit de ikke har plassert kamera på fremsiden. Man kan få ett bilde istedet for, men det har jeg forsøkt men det bildet dukker ikke opp, for kameraet på baksiden skrur seg automatisk på 9059043[/snapback] ta med solskjermen fra bilen, der har du sikkert et sminkespeil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå