AreMS Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Trenger mer ram til en Fujitsu Siemens Amilo Pro V2085. Den har 512Mb fra før og skal ha 512Mb til. Jeg kjørte CPU-Z på den og fant ut at Ram'en er Samsung 533Mhz. Jeg finner ingen ram som er helt lik. Må det være samme merke? Takker for svar. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 det trenger ikke vare samme merke, selger mange fujitsu siemens laptop(er) og bruker Corsair RAM. det eneste du må vare obs på, er: minnehastighet..... Lenke til kommentar
AreMS Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 det trenger ikke vare samme merke, selger mange fujitsu siemens laptop(er) og bruker Corsair RAM. det eneste du må vare obs på, er: minnehastighet..... 9052507[/snapback] Alstå, så lenge det er samme hastighet på minne så passer den? Enda en ting jeg lurte på: Er det SO-DIMM (DDR2 Micro) ?? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) riktig, minnehastighet må stemme. kjøper du raskere minnebrikke eller feil minnebrikke kan du få bluescreen, eller maskinen kjører begge minnebrikker til den laveste minnebrikke hastighet du har fra før..... du må sjekke hos produsent, hva slags minnebrikke du har nå. jeg tror det sitter SO-DIMM DDR2 i den modellen. men sjekk på Fujitsu Siemens nettside..... EDIT: det du spurte om SO-DIMM DDR2 Micro, den har bare 172 pin og tror ikke at den sitter i den maskin. ellers så: SO-DIMM har 144 pin SO-DIMM DDR har 200 pin SO-DIMM DDR2 har 200 pin som sagt er jeg ikke sikkert, men tror at det sitter SO-DIMM DDR2 og evt. SO-DIMM DDR. sjekk med Fujitsu Siemens..... Endret 11. juli 2007 av no_viking_no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå