fAke_ Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Er det mulig å lade Nikon D80 via USB-kabel koblet til en PC? Er på ferie og glemte laderen hjemme... :-( Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 nei og niks- antar det har mest med hva slags strømstandarder som gjelder via USB. (eller produsentens ønske om å selge mest mulig propetiære ekstradeler) Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Er det mulig å lade Nikon D80 via USB-kabel koblet til en PC? Er på ferie og glemte laderen hjemme... :-( 9052205[/snapback] ...er du i nærheten av sivilisasjonen bør det ikke være så vanskelig å få lånt en lader. Jeg gjorde samme blemma i fjor, og fikk lov å lade batteriet mitt på Fotosenteret i Fagernes etter et nødrop her på forumet. Lenke til kommentar
fAke_ Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Ja, tenkte på det samme. Er i Lom til over helga og skal via Stryn/Loen til Stranda-Ålesund-Molde. Burde være mulig å finne noen snille fotointeresserte/-butikker. Har bare "en strek igjen" på batterinivåindikatoren og skulle fått ladet det fort som svint... Noen i nærheten? :-) Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Jeg ville prøvd å spurt hos nermeste fotobutikk. De fleste pleier å være behjelpelige med slikt! Edit: Tar vel ca 1 1/2 time å full lade batteriet Endret 14. juli 2007 av Marzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå