c-bool Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 eg slapp inn på 3 valget som var restaurang og matfag, noke som eg ikkje har litt interesse for og ikkje vill gå! er det da noke vits og gå? eller er det lurt og gå? noken tips på kva eg kan gjer etter førsteåret på matfag?? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Du takket vel ja til venteplass på førstevalget? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Du takket vel ja til venteplass på førstevalget? 9053832[/snapback] Som sagt så er dette det lureste. Lenke til kommentar
c-bool Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 ja skal gjøre det, men det var mange på vent så eg har sikkert ikkje skjangs;( men om eg går førsteåret på matfag kan eg då bare bli utdanna me noke som har me mat og gjøre? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Du kan jo alltids håpe. Mulig du kommer inn på førstevalget likevel. Hvor langt bak er du? Da kan du bli servitør, kokk, baker og lignende. Lenke til kommentar
c-bool Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 er det det eineste en kan bli så er det ikkje vits å gå på det eingång. eg var 10 bak Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 kva linje hadde du søkt på som førstevalg da? du nummer 10 på venteliste? om det er ei linje med fleire klasser og mange personer,, så er det vel større sjangse for at du slipper inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå