peace2 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Jeg har innebygget trådløskort i laptoppen min og vil koble til 2 aksesspunkt ,,lurer på om det er mulig? finnes det programmer som ordner det? (hvis det ikke eksisterer i win xp )? takk for all hjelp Endret 11. juli 2007 av xox Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Nei, med et trådløst kort kan du bare være koblet til en AP om gangen. Hva er det du vil oppnå? Dobbel hastighet? To forskjellige nettverk? En mulighet er jo å kjøpe et ekstra trådløst kort, da kan du koble til to nett samtidig. Endret 11. juli 2007 av rolvs Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Nei, med et trådløst kort kan du bare være koblet til en AP om gangen. Hva er det du vil oppnå? Dobbel hastighet? To forskjellige nettverk? En mulighet er jo å kjøpe et ekstra trådløst kort, da kan du koble til to nett samtidig. 9053377[/snapback] Det jeg vil oppnå er 2 nettverk, AP nr 1 er til lokalt nettverk, AP 2 er til internett. ( kan ikke bruke kabler PGA. avstand ) Endret 12. juli 2007 av xox Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Nei, med et trådløst kort kan du bare være koblet til en AP om gangen. Hva er det du vil oppnå? Dobbel hastighet? To forskjellige nettverk? En mulighet er jo å kjøpe et ekstra trådløst kort, da kan du koble til to nett samtidig. 9053377[/snapback] Det jeg vil oppnå er 2 nettverk, AP nr 1 er til lokalt nettverk, AP 2 er til internett. ( kan ikke bruke kabler PGA. avstand ) 9059369[/snapback] Det beste for deg er nok å kjøpe et ekstra trådløst kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå