Bruker-93156 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Jaaaa!! Fy faen så herlig! Endret 11. juli 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jaaaa!! Fy faen så herlig! 9051777[/snapback] Dette vil si? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Jaaaa!! Fy faen så herlig! 9051777[/snapback] Dette vil si? 9051792[/snapback] Les emnetittelen... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ja hva er Heimdal? Tror du alle vet det? Lenke til kommentar
tobbie Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Anntageligvis en eller annen skole da =) Gratz mann Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Ja hva er Heimdal? Tror du alle vet det? 9051836[/snapback] Hehe, vgs.... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Gratulerer da, etter å ha forstått hva heimdal var. Hvilken linje kom du inn på? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Gratulerer da, etter å ha forstått hva heimdal var. Hvilken linje kom du inn på? 9053811[/snapback] Allmenn Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 HAHA, jeg heter Heimdal til etternavn Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Artig! Halve slekta mi er fra Heimdal og både Mamma og Pappa er født der. Mange jeg kjenner har gått eller går der nå. Idrettslinja for det meste da. Lenke til kommentar
Subishi Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Heimdal i Trondheim? Håper du trives der, det gjorde IKKE jeg. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Heimdal i Trondheim? Håper du trives der, det gjorde IKKE jeg. 9203159[/snapback] Åh? Lenke til kommentar
Subishi Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg har sikkert vært litt uheldig med klassen osv. Allmenn er nok litt nedprioritert men selve skolen er veldig fin og bra utrustet. Du befinner deg i den værste bydelen og kan regne med å få noen besøk av kurdisk voldskultur av verste slag.. men dette er du sikkert klar over. Det jeg misliker mest med skolen er mange av lærernes evner til å sløse bort tiden min. De gjør så mye ut av så lite. Dette merker du neppe hvis du velger realfag og økonomi, men resten av fagene er drittfag. Tror uansett ikke du merker slikt før etter du har gått der ei stund. Etter året her har gått så sitter jeg å tenker; hva har jeg egentlig lært iløpet av dette skoleåret? Ikke en dritt! En annen ting er at enkelte av lærerne er skikkelig dårlige og elsker å misbruke sin maktposisjon. Jeg hadde en lærer som elsket å henge ut de svakeste i klassen og dette gjorde meg virkelig irritert. Jeg tror egentlig de beste lærerene er realfagslærerene, så håper for din del at det er det du skal ha.. Men husk at den snilleste læreren ofte ikke er den beste læreren Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg har sikkert vært litt uheldig med klassen osv. Allmenn er nok litt nedprioritert men selve skolen er veldig fin og bra utrustet. Du befinner deg i den værste bydelen og kan regne med å få noen besøk av kurdisk voldskultur av verste slag.. men dette er du sikkert klar over. Det jeg misliker mest med skolen er mange av lærernes evner til å sløse bort tiden min. De gjør så mye ut av så lite. Dette merker du neppe hvis du velger realfag og økonomi, men resten av fagene er drittfag. Tror uansett ikke du merker slikt før etter du har gått der ei stund. Etter året her har gått så sitter jeg å tenker; hva har jeg egentlig lært iløpet av dette skoleåret? Ikke en dritt! En annen ting er at enkelte av lærerne er skikkelig dårlige og elsker å misbruke sin maktposisjon. Jeg hadde en lærer som elsket å henge ut de svakeste i klassen og dette gjorde meg virkelig irritert. Jeg tror egentlig de beste lærerene er realfagslærerene, så håper for din del at det er det du skal ha.. Men husk at den snilleste læreren ofte ikke er den beste læreren 9208932[/snapback] Høres ikke helt bra ut, men det kan da ikke være så mye verre enn mitt første år(GK Hellerud VGS) . Vel gratulerer uansett Mr. Olsen, håper du får det hyggelig Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hører at musikklinja på Heimdal er veldig bra. Aner ingenting om Allmen, men går ut fra at det no drit å fullføre 3 år som det er på alle skoler. Mye lekser, mye jobbing og svært hardt press. Egentlig ganske sykt at det faktisk er lettere å være i jobb enn å gå skole. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 HAHA, jeg heter Heimdal til etternavn 9064167[/snapback] jeg å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå