Opelduude Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Jeg kom inn på TIP, hadde forventa å komme inn når jeg hadde 3,9 i snitt og kravet er 2. Men hvordan svarer du ja på at du vil ha 1. valget ditt? Bare tykker på registrer svar???? Edit: fant det ut. Endret 9. juli 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Kom inn på 1. valget mitt, Studiespesialisering Edit: Var egentlig ganske forventa siden jeg hadde 5 i snitt... Endret 9. juli 2008 av Haawy Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Broren min kom inn på Grefsen VGS, han hadde 4.8 i snitt. Ganske forventa for han også, nå går vi på samme VGS . Håper han får bedre snitt til våren . Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Virker som om vigo.no er nede ja. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Helvetes europris server. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Helvetes europris server. Bruker vigo pc fra europris? LOL Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Helvetes europris server. Bruker vigo pc fra europris? LOL Sikkert De vet at det er stor pågang på sidene deres i disse dager. Kunne vel ha gjort noe for å klare og holde sidene oppe. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Kom du inn på skolen du søkte på? Ja. Men jeg søkte på en annen skole til Vg2 enn den jeg gikk/går på i vg1, så håper det ikke blir noe plundring. Red.: Vi snakker almenn, altså. Endret 9. juli 2008 av Koffert Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 førstevalget mkmed1 (medier og kommunikasjon) Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg gikk inn på vigo istad, men fikk ikke opp noe svaraternativ. Har hvilken landsdel du bor i noen betydning? Jeg bor på østlandet, men hvordan er det i resten av landet? Får noen svart? Lenke til kommentar
master air Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg fikk svart. Går på skole i Oslo. Trykk på registrer svar. Selv kom jeg inn på Ullern VG3 realfagslinje. Var litt nærvøs en stund, fordi karakterene mine fra i år kom ikke inn til utdanningskontoret før den 24. og det var ikke orginal kopi. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Nå har det seg slik at jeg kom inn på første valget mitt, men jeg vil nå inn på andre valget mitt. Hvordan får jeg til dette? Lenke til kommentar
master air Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Du takker nei? Vil tro det er det du må gjøre, men du vil ende bakerst i køen så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Kom inn på TIP, førstevalget Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg gikk inn på vigo istad, men fikk ikke opp noe svaraternativ. Har hvilken landsdel du bor i noen betydning? Jeg bor på østlandet, men hvordan er det i resten av landet? Får noen svart? ja det har noe å si. tror du skal få vite det innen et par dager. Rogaland fikk vite det for noen dager siden, hordaland fikk vite det idag osv. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Oppland fikk også vite det idag Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Fikk 5,5 i snitt på VG1. Kom inn på VG2 Flyfag i Bodø. På VG1 var det ikke så mye å gjøre. Blir vel mer pisking på VG2 Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Kom inn på førstevalg. yay! elvebakken medier, here i come yay! elvebakken medier! weeee Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Bor i akershus og akershus får ikke vite det før den 14. juli! Det er på tirsdag og da har jeg dratt på ferie...typisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå