GSP<3 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) har man rett på å få bærbar pc fra skolen på allmen påbygging? tror desverre ikke det nei Endret 20. august 2008 av KennyMafakka Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ahhhh, hvordan er det med bytting? Angrer nå Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Uff da? Er lærerne slemme? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 har man rett på å få bærbar pc fra skolen på allmen påbygging? tror desverre ikke det nei det var synd, så åssiden ga ut bærbare pcer til påbygg, får se om jeg får kjøpt en for stipendet =p Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Uff da? Er lærerne slemme? Nei, lærerne virker veldig greie og flinke. Skolen er nok et veldig bra læringsmiljo så jeg har ikke noe annet å si enn positivt om selve skolen. Det er bare det at jeg ikke kjenner noen der i det hele tatt, og det ser ut som hele klassen min har noen de kjenner fra før av. Angrer nå på at jeg prøvde meg alene, egentlig derfor jeg vil bytte, men jeg vet ikke helt Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Bli heller kjent med nye folk, det er mitt tips. Selv om du kanskje har mange gode venner fra før, er det alltid stas å bli kjent med nye folk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg hadde det slik selv, Kapli. Flyttet tvers av landet til VGS, og kjente ikke en sjel. Holdt meg i klassen, og ble kjent. Det blir nok du og. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jaa, jeg vet jeg blir kjent etterhvert.. men spørsmålet er hva jeg skal gjøre i mellomtiden og sånt. Jeg er dårlig med det å gå bort til folk etc, er vant til at folk kommer til meg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Bite the bullet. Er bare å begynne å snakke med noen, å bli kjent. Kan jo si hvor du er ifra, og slikt. Vær modig og prøv. Hvis han/hun avviser deg, er det like greit ikke å bli kjent med personen. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg vet, men er for sjenert Men dere har rett, jeg får prøve å bare holde ut eller noe, takk for hjelpen Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Du blir kjent med folk i klassen din etterhvert. Jeg startet på Flyfag nå og jeg kjenner ingen. Første dagen var det nesten ingen som sa noe, men allerede etter nesten en uke prater folk som aldri har sett hverandre før, ganske mye med hverandre. Det går seg til, for å si det sånn =) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg er blitt kjent med mange, men det er kanskje litt lettere når man kjenner noen fra før av. Første skoledag etter skolen dro mange i klassen til en park bare for å bli bedre kjent Sikkert ingen som avviser deg hvis du kommer bort. Folk er stort sett hyggelige... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg vet, men er for sjenert Men dere har rett, jeg får prøve å bare holde ut eller noe, takk for hjelpen For sjenert? HAH! Jeg gikk rundt og var kvalm fordi jeg var sjenert. Var ikke akkurat gull og grønne skoger for meg heller. Men spark deg selv i rompa og snakk med folk, eneste måten du bryter ut av "sjenert-heten" din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå