Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kom du inn på skolen du søkte på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom ikke inn på førstevalget mitt. Jeg stod som nummer 2 etter 1.inntaket, og står nå som nummer 1 etter 2.inntaket.

Jeg var sikker på at jeg ville komme inn når jeg stod som nummer 2 etter 1.inntaket,så jeg ble ganske skuffet.

Jeg har takket ja til en skole jeg ikke vil gå på.

Jeg har forstått det slik at jeg ikke skal svare på 2. inntaket på vigo.no. Men svare ved å møte opp på skolen, jeg har svart ja til, første skoledag.

Hvis jeg ikke møter opp mister jeg plassen.

Men, er det noen som vet om jeg også da mister den plassen jeg står som nr 1 på? Eller vil jeg fortsatt få tilbud.

Er det noen som vet om jeg får vite dette første skoledag, om jeg har rykket opp, eller tar det flere dager? Hvordan får jeg beskjed?

Takknemlig for svar :)

post-168468-1218315075_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg kom ikke inn på førstevalget mitt. Jeg stod som nummer 2 etter 1.inntaket, og står nå som nummer 1 etter 2.inntaket.

Jeg var sikker på at jeg ville komme inn når jeg stod som nummer 2 etter 1.inntaket,så jeg ble ganske skuffet.

Jeg har forstått det slik at jeg ikke skal svare på 2. inntaket på vigo.no. Men svare ved å møte opp på skolen, jeg har svart ja til, første skoledag.

Men, er det noen som vet om jeg også da mister den plassen jeg står som nr 1 på? Eller vil jeg fortsatt få tilbud.

Er det noen som vet om jeg får vite dette første skoledag, om jeg har rykket opp, eller tar det flere dager? Hvordan får jeg beskjed?

Ring så fort som mulig til skolen du ikke kom inn på å si at du vil inn om det blir ledig plass.

Møt opp på skolen du kom inn på og er du heldig får du en telefon senere på kvelden at du har kommet inn på første valget ditt.

Lenke til kommentar

Ring så fort som mulig til skolen du ikke kom inn på å si at du vil inn om det blir ledig plass.

Møt opp på skolen du kom inn på og er du heldig får du en telefon senere på kvelden at du har kommet inn på første valget ditt.

Takk. Jeg får krysse fingre og tær :)

Lenke til kommentar
Kjøpte skolebøker isted, glad for at jeg slipper å gjøre det på mandag!!! :)

Det kan ofte være lurt å vente med det til skolen har startet.

Når jeg startet på VG1, hadde skolen kjøpt en god del bøker fra elevene som gikk der året før, da det gikk 2 klasser, mens vi bare var 1 klasse.

Dermed fikk vi låne bøker på skolebiblioteket.

Ikke alle bøkene, men noen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...