Alex Moran Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Kom inn på førstevalget. Lenke til kommentar
Zusann Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg kom ikke inn på førstevalget mitt. Jeg stod som nummer 2 etter 1.inntaket, og står nå som nummer 1 etter 2.inntaket. Jeg var sikker på at jeg ville komme inn når jeg stod som nummer 2 etter 1.inntaket,så jeg ble ganske skuffet. Jeg har takket ja til en skole jeg ikke vil gå på. Jeg har forstått det slik at jeg ikke skal svare på 2. inntaket på vigo.no. Men svare ved å møte opp på skolen, jeg har svart ja til, første skoledag. Hvis jeg ikke møter opp mister jeg plassen. Men, er det noen som vet om jeg også da mister den plassen jeg står som nr 1 på? Eller vil jeg fortsatt få tilbud. Er det noen som vet om jeg får vite dette første skoledag, om jeg har rykket opp, eller tar det flere dager? Hvordan får jeg beskjed? Takknemlig for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Nei, kom inn på andrevalget Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg kom ikke inn på førstevalget mitt. Jeg stod som nummer 2 etter 1.inntaket, og står nå som nummer 1 etter 2.inntaket.Jeg var sikker på at jeg ville komme inn når jeg stod som nummer 2 etter 1.inntaket,så jeg ble ganske skuffet. Jeg har takket ja til en skole jeg ikke vil gå på. Jeg har forstått det slik at jeg ikke skal svare på 2. inntaket på vigo.no. Men svare ved å møte opp på skolen, jeg har svart ja til, første skoledag. Hvis jeg ikke møter opp mister jeg plassen. Men, er det noen som vet om jeg også da mister den plassen jeg står som nr 1 på? Eller vil jeg fortsatt få tilbud. Er det noen som vet om jeg får vite dette første skoledag, om jeg har rykket opp, eller tar det flere dager? Hvordan får jeg beskjed? Takknemlig for svar Ring så fort som mulig til skolen du ikke kom inn på å si at du vil inn om det blir ledig plass. Møt opp på skolen du kom inn på og er du heldig får du en telefon senere på kvelden at du har kommet inn på første valget ditt. Lenke til kommentar
Zusann Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg kom ikke inn på førstevalget mitt. Jeg stod som nummer 2 etter 1.inntaket, og står nå som nummer 1 etter 2.inntaket.Jeg var sikker på at jeg ville komme inn når jeg stod som nummer 2 etter 1.inntaket,så jeg ble ganske skuffet. Jeg har takket ja til en skole jeg ikke vil gå på. Jeg har forstått det slik at jeg ikke skal svare på 2. inntaket på vigo.no. Men svare ved å møte opp på skolen, jeg har svart ja til, første skoledag. Hvis jeg ikke møter opp mister jeg plassen. Men, er det noen som vet om jeg også da mister den plassen jeg står som nr 1 på? Eller vil jeg fortsatt få tilbud. Er det noen som vet om jeg får vite dette første skoledag, om jeg har rykket opp, eller tar det flere dager? Hvordan får jeg beskjed? Takknemlig for svar Ring så fort som mulig til skolen du ikke kom inn på å si at du vil inn om det blir ledig plass. Møt opp på skolen du kom inn på og er du heldig får du en telefon senere på kvelden at du har kommet inn på første valget ditt. Takk. Jeg får krysse fingre og tær Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Kom inn på allmenn som var førstevalget. Hadde snitt på 4,7, så det var ikke så hardt Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kom inn på førstevalget. VG2 Kokk og Servitør. Skulle bare mangle... Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kom inn på førstevalget mitt. Heldigvis.. Lenke til kommentar
Osloj92 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kjøpte skolebøker isted, glad for at jeg slipper å gjøre det på mandag!!! Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Kjøpte skolebøker isted, glad for at jeg slipper å gjøre det på mandag!!! Det kan ofte være lurt å vente med det til skolen har startet. Når jeg startet på VG1, hadde skolen kjøpt en god del bøker fra elevene som gikk der året før, da det gikk 2 klasser, mens vi bare var 1 klasse. Dermed fikk vi låne bøker på skolebiblioteket. Ikke alle bøkene, men noen Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Kom inn på 2. valget Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 KOm inn på 2 valget som i senere tid faktisk ble 1 valget Adolf Øien almenn i Trondheim.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Selvfølgelig kom jeg inn med mine karakterer Lenke til kommentar
imute Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Selvfølgelig kom jeg inn med mine karakterer sier akkurat det samme Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 slipper å tenke på å kjøpe bøker =) får låne alle bøkene vi trenger på jåttå, gratis Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Flott med nazi mattelærer. "Dere får skaffe dere bøker, jeg gir dere lekse!" Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 kom inn der jeg ville vi får låne bøker så vi slipper å tenke på det, men jeg får ikke solgt de gamle bøkene fra vg1 tip Lenke til kommentar
username882 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Får gratis bøker vi! (Ja, vi FÅR de : d) Ja Teknisk allmennfag.. Off topic: hvor kom du inn? Velkommen for mimitaf On topic: Slapp å søke, fortsetter på taf... Raufoss Endret 19. august 2008 av takZa Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Må kjøpe alle bøkene selv. Har kjøpt tre av bøkene nå, og er oppe i 650kr. Alle er brukte. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 har man rett på å få bærbar pc fra skolen på allmen påbygging? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå